;
coinex

اسپیکرهای گلکسی اس 10 سامسونگ احتمالا در زیر نمایشگر تعبیه خواهند شد

سامسونگ راه‌حل جدیدی را برای پخش صدای بهتر در گلکسی اس 10 (Galaxy S10) پیدا کرده است؛ Sound on Display ویژگی جدیدی است که صدا را از طریق صفحه نمایش پخش می‌کند!

سامسونگ دیسپلی (Samsung Display) به‌تازگی یک نمونه اولیه از این تکنولوژی را در SID Display Week 2018 به نمایش گذاشت. اینطور که به نظر می‌رسد، راه‌حل جدید سامسونگ به یک تکنولوژی که مدتی است توسط  Redux ارائه‌ شده، شباهت دارد. در حال حاضر مشخص نیست که سامسونگ ویژگی Sound on Display را با همکاری یک شرکت شخص ثالث طراحی کرده یا به تنهایی به این تکنولوژی دست یافته است. Redux یک شرکت استارتاپ انگلیسی است که در حال حاضر، تحت تملک گوگل قرار دارد. گفته می‌شود که گوشی‌های گوگل پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکسل ال نیز به قابلیتی مجهز می‌شوند که می‌تواند صدا را از طریق صفحه نمایش گوشی پخش کند؛ این درحالیست که جدیدترین شایعات از وجود اسپیکرهای استریو در نمای اصلی این گوشی‌ها خبر می‌دهند.


بیشتر بخوانید: گلکسی نوت ۹ سامسونگ به اسکنر عنبیه چشم بزرگ‌تر مجهز می‌شود


سامسونگ دیسپلی، اطلاعات دقیقی را از نحوه‌ی عملکرد ویژگی Sound on Display منتشر نکرده است؛ با اینحال اعلام کرد که این راه‌حل جدید برای گوشی‌های هوشمند طراحی شده و در آینده‌ای نزدیک، رسما معرفی خواهد شد. این غول فناوری کره‌ای معمولا تکنولوژی‌های مخصوص به خود را در جدیدترین محصولات سامسونگ تعبیه می‌کند و سپس آنها را در اختیار شرکت‌های دیگر قرار می‌دهد؛ بنابراین انتظار می‌رود که این استراتژی در ویژگی Sound on Display نیز تکرار شود. گلکسی اس 10 سامسونگ بهترین گزینه برای ارائه‌ی این تکنولوژی منحصر‌به‌فرد است. مخصوصا در شرایطی که گزارش‌ها،‌ از تغییرات بزرگ گلکسی اس 10 در مقایسه با گوشی‌های گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس خبر می‌دهند. این احتمال وجود دارد که تغییر زیادی در طراحی ظاهری این گوشی هوشمند اعمال نشود؛ اما شایعات مدعی هستند که گلکسی اس 10 سامسونگ از اسکنر اثرانگشت درون نمایشگر، دوربین‌های سه‌بعدی (مشابه آنچه در آیفون X دیده‌ایم)،‌ مودم‌های 5G و بسیاری نوآوری‌‌های جدید برخوردار خواهد شد.

اینطور که به نظر می‌رسد، Sound on Display، صدا را تنها از طریق ارتعاش ایجاد می‌کند؛ بنابراین هنوز مشخص نیست که این تکنولوژی چطور می‌تواند با کیفیت اسپیکرهای استریوی دوگانه رقابت کند. گوشی‌های سری گلکسی اس 9 یکی از بهترین اسپیکرهای موجود در بازار را در اختیار دارند.

گفته می‌شود که گوشی‌های گلکسی اس 10 و اس 10 پلاس در کنفرانس جهانی موبایل 2019 رونمایی می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر