;
coinex

شیائومی می 8 اس ای به سیستم روی تراشه ی اسنپدراگون 710 مجهز خواهد شد

جدیدترین اخبار حاکی از آن هستند که گوشی پرچمدار شیائومی می 8 اس ای (Xiaomi Mi 8 SE) از سیستم روی تراشه‌ی کوالکام اسنپدراگون 710 و دوربین دوگانه‌ی مبتنی بر هوش مصنوعی برخوردار می‌شود.

کمپانی چینی شیائومی قصد دارد رویداد سالانه‌ی خود را در دهم خرداد ماه (31 می) در شنژن چین برگزار کند. در این رویداد از گوشی‌های پرچمدار شیائومی می 8، می 8 اس ای، نسخه‌ی جدید رابط کاربری MIUI 10 و دستبند تناسب اندام شیائومی می بند 3 (Xiaomi Mi Band 3) رونمایی خواهد شد. این کمپانی قبلا اعلام کرده بود که در این رویداد از محصولات متنوعی رونمایی خواهد کرد؛ در حال حاضر مشخص نیست که چه محصولات دیگری در این رویداد به نمایش گذاشته خواهند شد.

گفته می‌شود که شیائومی می 8 اس ای درواقع نسخه‌ی مقرون‌به‌صرفه‌ای از پرچمدار می 8 خواهد بود.


بیشتر بخوانید: اولین عکس گرفته شده با گوشی شیائومی می ۸ اس ای : کیفیت عالی در شرایط کم نور


به‌تازگی تصویری از این نسخه‌ی ویژه از طریق وب‌سایت ویبو در فضای آنلاین منتشر شده است. این تصویر نشان می‌دهد که شیائومی می 8 اس ای از پردازنده‌ی هوش مصنوعی کوالکام اسنپدراگون 710 که اخیرا توسط این شرکت رونمایی شده، برخوردار خواهد شد. اگر این خبر صحت داشته باشد، پس شیائومی می 8 اس ای اولین گوشی هوشمندی خواهد بود که به سیستم روی تراشه‌ی اسنپدراگون 710 مجهز می‌شود.

جدیدترین اخبار حاکی از آن هستند که گوشی پرچمدار شیائومی می 8 اس ای (Xiaomi Mi 8 SE) از سیستم روی تراشه‌ی کوالکام اسنپدراگون 710 و دوربین دوگانه‌ی مبتنی بر هوش مصنوعی برخوردار می‌شود.

پلتفرم جدید موبایل اسنپدراگون 710، یک تراشه‌ی 10 نانومتری است که از دو هسته‌ی Kyro 360 Cortex A75 با قدرت پردازش 2.2 گیگاهرتز و شش هسته‌ی Kyro 360 Cortex A55 با قدرت پردازش 1.75 گیگاهرتز تشکیل شده است. این پردازنده‌ی هشت هسته‌ای با پردازنده‌ گرافیکی آدرنو 616 همراه است که پردازش گرافیکی آن تا 35 درصد از تراشه‌های نسل قبلی بهتر است.

مشخصات شیائومی می 8 اس ای

تصویر جدید همچنین نشان می‌دهد که شیائومی می 8 اس ای از دوربین دوگانه‌ی مبتنی بر هوش مصنوعی برخوردار شده که اندازه‌ی پیکسل‌های آن به 1.4 میکرومتر می‌رسد. یک دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی نیز برای این موبایل هوشمند در نظر گرفته شده است.

انتظار می‌رود که گوشی پرچمدار شیائومی می 8 از اسکنر اثرانگشت درون نمایشگر برخوردار شود. اما از آنجاییکه نسخه‌ی اس ای،‌ یک مدل مقرون‌به‌صرفه از می 8 محسوب می‌شود، می‌توان انتظار داشت که این موبایل با اسکنر اثرانگشت معمولی همراه شود که در پنل پشتی دستگاه قرار می‌گیرد. علاوه بر این، هنوز نمی‌دانیم که این موبایل از ویژگی فیس ‌آنلاک پشتیبانی خواهد کرد یا خیر؛ این قابلیت می‌تواند با شناسایی چهره‌ی کاربر، قفل دستگاه را باز کند.

این تصویر جدید همچنین از وجود ناچ نمایشگر در می 8 اس ای خبر می‌دهد. گزارش‌های دیگر مدعی هستند که این مدل از پرچمدار می 8 در سه مدل حافظه‌ی 64، 128 و 256 گیگابایتی عرضه می‌شود؛ لازم به ذکر است که هر سه مدل از رم 6 گیگابایتی برخوردار خواهند شد.

شایع شده که شیائومی می 8 اولین گوشی اندرویدی خواهد بود که ویژگی تشخیص چهره‌ی سه بعدی مجهز می‌شود. این گوشی هوشمند از صفحه نمایش 6.2 اینچی اولد و مجهز به ناچ بهره‌مند می‌شود. یک رم 6 گیگابایتی همراه با حافظه داخلی 64 گیگابایتی،‌ قدرت دستگاه را تامین می‌کنند. از دیگر مشخصات شیائومی می 8 می‌توان به باتری 3300 میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد. این پرچمدار احتمالا در رنگ‌های خاکستری، طلایی، آبی و قرمز در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر