;
coinex

گوشی پرچمدار شیائومی می 8 در رنگ‌های سفید و مشکی رویت شد

شیائومی می 8 (Xiaomi Mi 8) تا به امروز در تصاویر و فیلم‌های متعددی نمایش داده شده است اما هنوز نمی‌توان گفت که این محصول دقیقا چه شکل و شمایلی دارد.

اخیرا یک منبع خبری به نام اسلش لیکس (SlashLeaks) تصاویری را از گوشی پرچمدار شیائومی می 8 در دو رنگ مشکی و سفید منتشر کرده است. این تصاویر نمای جلو و عقب گوشی پرچمدار جدید شیائومی را نشان می‌دهند و همچنین از این امر حکایت می‌کنند که می 8 از یک کاور شیشه‌ای مقاوم سازی شده هم بهره می‌برد. براساس این عکس‌ها می‌توان گفت که پنل جلویی شیائومی می 8 در هر دو رنگ مشکی است و به یک ناچ مجهز شده است. می‌توان انتظار داشت که قابلیت تشخیص چهره 3 بعدی پیشرفته این محصول در این ناچ قرار گرفته باشد.

مدل مشکی رنگ شیائومی می 8


بیشتر بخوانید: پوستر رسمی شیائومی می ۸ جزییاتی را در مورد دستبند تناسب اندام می بند ۳ فاش کرد


عکس‌های جدید همچنین نشان می‌دهند که در جلوی شیائومی می 8 دو حاشیه جانبی باریک و یک حاشیه پایینی نسبتا ضخیم وجود دارد و در پشت این دستگاه یک اسکنر اثر انگشت و دوربین دوگانه با آرایش عمودی نصب شده است. این تصاویر یک اسپیکر بلندگو و پورت یواس‌بی نوع سی را نیز در انتهای بدنه می 8 نشان می‌دهند.

مدل سفید رنگ شیائومی می 8

شیائومی هنوز عکس‌های منتشر شده توسط اسلش لیکس را تایید نکرده است. یکی از این عکس‌ها می 8 را مانند یک آیفون X فوتوشاپ شده به تصویر کشیده است. در مجموع توصیه می‌شود که با چشم تردید به این جزییات نگاه کنید.

مشخصات شیائومی می 8

خبرهای جدید از این امر حکایت می‌کنند که می 8 از یک نمایشگر OLED، پردازشگر کوالکام اسنپدراگون 845، دوربین دوگانه پشتی با یک سنسور اصلی 20 مگاپیکسلی مجهز به دیافراگم f/1.7 و یک سنسور ثانویه 16 مگاپیکسلی دارای دیافراگم f/2.0 و دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی دارای دیافراگم f/2.0 بهره می‌برد. علاوه بر این گفته شده است که شیائومی می‌خواهد پیشرفته‌ترین مدل این محصول را با یک رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی عرضه کند.

انتظار می‌رود که شیائومی می 8 در قالب یک گوشی پرچمدار عادی دارای اسکنر اثرانگشت پشتی و قابلیت تشخیص چهره 3 بعدی عرضه شود. شایعه شده است که این گوشی هوشمند در یک مدل پیشرفته‌تر هم با نام می 8 اس ای (SE) با قابلیت‌هایی نظیر اسکنر اثر انگشت قرار گرفته در داخل نمایشگر و فناوری تشخیص چهره 3 بعدی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. این احتمال نیز وجود دارد که می 8 اس ای نسبت به می 8 استاندارد، نمایشگر بزرگ‌تری داشته باشد.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر