;
coinex

اولین عکس گرفته شده با گوشی شیائومی می 8 اس ای : کیفیت عالی در شرایط کم نور

منابع خبری متعددی گفته‌اند که شیائومی می 8 (Xiaomi Mi 8) در یک مدل خاص هم عرضه می‌شود و این محصول شیائومی می 8 اس ای (Xiaomi Mi 8 SE) نام دارد.

برخی از خبرهایی که تا به امروز منتشر شده‌اند بر این امر حکایت دارند که شیائومی می 8 اس ای هم مانند مدل استاندارد خود از یک پردازشگر کوالکام اسنپدراگون 845 بهره می‌برد اما در یک سند اطلاعاتی جدید قید شده که سازنده مشهور چینی در ساخت این محصول از پردازشگر جدید اسنپدراگون 710 شرکت کوالکام استفاده کرده است؛ تراشه‌ای قدرتمند که به منظور پر کردن فاصله بین پردازنده‌های سری 600 و سری 800 سازنده مشهور آمریکایی ساخته شده است.

در این سند جدید همچنین قید شده است که شیائومی می 8 اس ای از یک دوربین دوگانه اصلی مجهز به فناوری هوش مصنوعی و اندازه پیکسل 1.4μm و یک دوربین 20 مگاپیکسلی سلفی دارای فلش LED بهره می‌برد. به نظر می‌رسد که این گوشی هوشمند ساخته شده است تا بهترین تجربه عکاسی را برای کاربرش به ارمغان بیاورد. یک منبع خبری دیگر هم اخیرا یک عکس گرفته شده با دوربین می 8 اس ای را در شبکه اجتماعی چینی ویبو (Weibo) منتشر کرده است. این عکس کارایی منحصر بفرد دوربین این گوشی اسرارآمیز را در شرایط کم نور نشان می‌دهد.


بیشتر بخوانید: قدرتمندترین دوربین‌ شیائومی در اختیار گوشی‌های Mi 8 و Mi 8 SE


علامت موجود بر روی این عکس بر این امر اشاره دارد که دوربین شیائومی می 8 اس ای با استفاده از فناوری هوش مصنوعی خود عکس منتشر شده در شبکه ویبو را ثبت کرده است. کیفیت کلی عکس گرفته شده بسیار خوب است زیرا مناظر و ساختمان‌های موجود در آن با جزییات زیادی ثبت شده‌اند. می‌توان گفت که استفاده از پردازشگر اسنپدراگون 710 در ساخت می 8 اس ای این گوشی هوشمند را از نظر قدرت خروجی در رتبه پایین‌تری نسبت به مدل استاندارد شیائومی می 8 قرار می‌دهد.این گوشی هوشمند احتمالا با قیمتی در حدود 312.93 دلار عرضه می‌شود.

نمونه عکس دوربین شیائومی می 8 اس ای

مشخصات شیائومی می 8 اس ای

جزئیات بیشتری در مورد سایر مشخصات گوشی می 8 اس ای شیائومی در دسترس نیست. ماه پیش منابع خبری گفتند که سازنده مشهور چینی نام‌های سری سیریوس (Sirius) و کامت (Comet) را برای دو گوشی سری می جدید خود انتخاب کرده است. فیلم‌های منتشر شده از این دو محصول هم نشان داده‌اند که هر دو گوشی از پنل‌های OLED با قابلیت نمایشگر همیشه روشن (Always on Display) بهره می‌برند.

شیائومی احتمالا گوشی کامت خود را با یک صفحه نمایش معمولی و مدل سیریوس آن را با یک نمایشگر ناچ دار عرضه می‌کند. از آنجایی که گفته شده شیائومی می 8 اس ای به یک نمایشگر ناچ دار مجهز است، می‌توان انتظار داشت که این محصول همان مدل سیریوس باشد. یک باتری 3,120 میلی‌آمپر ساعتی، حالت عکاسی پرتره، سیستم عامل اندروید 8.1 اوریو، درگاه مادون قرمز و قابلیت پشتیبانی دو سیمکارت از جمله ویژگی‌هایی هستند که در فیلم پخش شده از این گوشی هوشمند به آن‌ها اشاره شده است. طبق اطلاعات موجود این گوشی قدرتمند توانایی پشتیبانی کارت حافظه میکرو SD و قابلیت اتصالی NFC را ندارد.

شیائومی فردا رویداد رونمایی از محصولات جدیدش را برگزار و در آن از گوشی‌های سری می 8، رابط کاربری MIUI 10 و دستبند تناسب اندام می بند 3 (Mi Band 3) خود رونمایی می‌کند. هنوز به طور دقیق مشخص نیست که می 8 استاندارد و مدل اس ای این گوشی پرچمدار به چه سخت افزارهایی مجهز شده‌اند به همین دلیل باید صبر کرد و دید که سازنده مشهور چینی چگونه در رویداد 2018 خود با این دو گوشی هوشمند از کاربرانش پذیرایی می‌کند. گفته شده است که گوشی می نوت 5 (Mi Note 5) و پردازشگر میان رده سرج اس 2 (Surge S2) شیائومی هم در این رویداد معرفی می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر