;
coinex

استفاده از مرورگرهای جدید برای موبایل ؛ جایگزین مرورگرهای قدیمی

از مرورگرهای جدید برای موبایل خود استفاده کنید تا دسترسی به سایت ها و اطلاعات مورد نیاز برای شما راحت باشد و بتوانید سرعت بیشتری را نیز تجربه کنید.

امروزه تقریبا گوشی های هوشمند توانسته اند جای لپ تاپ ها و کامپیوترها را برای بعضی از افراد پر کنند، زیرا تلفن های همراه نیز به اندازه‌ی کامپیوترها هوشمند شده اند و می توان از طریق گوشی نیز به اطلاعات مورد نظر دست یافت.

نکته مهم در اینجا استفاده از مرورگر در موبایل است. زیرا جستجو کردن و دسترسی به بسیاری از منابع اطلاعاتی در تلفن های همراه از طریق مرورگرها انجام می شود. پس در صورتی که مرورگرها می توانند چنین نقش مهمی داشته باشند نباید از آپدیت کردن آنها و همچنین استفاده از مرورگرهای جدید برای موبایل ها غافلگیر شد.

بررسی تعدادی از مرورگرهای جدید برای موبایل

با وجود اینکه تعداد مرورگرهای جدید برای موبایل زیادند اما کاربران بیشتر از سه اپلیکیشنی استفاده می کنند که تقریبا همه با آن آشنایی داریم: گوگل کروم، فایرفاکس و سافاری. اما بهتر است مرورگرهای جدید برای موبایل هم که روز به روز در حال افزایشند تست شوند زیرا ممکن است آنها قابلیت های جذاب تری برای کاربران داشته باشند. در ادامه قصد داریم تا پنج مورد از مرورگرهای جدید برای موبایل را معرفی کنیم. با تکراتو همراه باشید.

1.مرورگر Smooz

استفاده از مرورگرهای جدید برای موبایل

این مرورگر که یکی از مرورگرهای جدید برای موبایل است امکان مرور یک دستی صفحات وب را برای کاربران فراهم می کند. لازم به ذکر است که برای استفاده از بیشتر مرورگرهای موبایل‌ امروزی باید دو دست سالم داشت، یکی برای گرفتن گوشی و دیگری برای مرور صفحات.

اما خوشبختانه مرورگر Smooz به کاربر اجازه می دهد تا حتی با استفاده از یک دست به کار با مرورگر بپردازد. توسعه‌دهندگان این مرورگر با اضافه کردن ژست‌های حرکتی هوشمند، سعی دارند تا علاوه بر ارئه تجربه کار با یک دست، نحوه مرور صفحات وب با موبایل را به سطوح بالاتری سوق دهند. این مرورگر رایگان است و در سیستم عامل های اندروید و آی او اس قابل استفاده است.

2.مرورگر Cake

کار با مرورگرهای جدید برای موبایل

استفاده از این مرورگر تجربه جستجویی بهتر با بارگذاری سریع صفحات را به کاربر می دهد. Cake نیز با داشتن قابلیت های مهم و کاربردی توانسته در لیست مرورگرهای جدید برای موبایل قرار گیرد. از نظر توسعه‌دهندگان Cake مرورگرها‌ی موبایلی، نسخه مینیاتوری از مروگرهایی هستند که با آن‌ها در محیط دسکتاپ سر و کار داریم. اما این تیم سعی کرده اند تا به دنبال ساخت مرورگری بروند که کدهای آن فقط و فقط برای موبایل‌ نوشته شده باشد.

آنها بر روی بهبود وضعیت جستجو در این مرورگر بسیار تاکید کرده اند و قصد دارند تا با استفاده از الگوریتم‌های تازه کاری کنند تا به دست آوردن اطلاعات مورد نیاز از طریق این مرورگر در فضای وب راحت باشد.

در این مرورگر کاربردی، خبری از لیست بلند بالای نتایج جست و جو نیست، در این مرورگر به محض جستجوی یک عبارت، اولین لینکی که با موضوع جستجو مطابقت داشته باشد باز می‌شود. اما در صورتی که صفحه موبایل به چپ یا راست کشیده شود،  Cake به ترتیب نتایج بعدی جستجوها را به کاربر نشان می دهد.

در این مرورگر تمام کارهای مربوط به بارگذاری صفحات در پشت پرده صورت می‌گیرد تا در حین مرور چند لینک مختلف انتظار برای باز شدن صفحات لازم نباشد. این مرورگر نیز رایگان است و برای هر دو سیستم عامل اندروید و  iOSموجود است. این مرورگر از جمله  مرورگرهای جدید برای موبایل است.

3.مرورگر  Internet by Amazon

 مرورگرهای جدید برای موبایل

مرورگر  Internet by Amazon ، مرورگری سبک، سریع و مفید است که می تواند تجربه ای متفاوت و بهتر را در هنگام مرور صفحات برای کاربر فراهم کند. این مرورگر از جمله مرورگرهای جدید برای موبایل است که کاربران می توانند در شرایطی که با کمبود فضا رو به رو شدند به راحتی از آن استفاده کنند.

این مرورگر توسط شرکت بزرگ آمازون توسعه داده شده و کل حجمی که روی حافظه موبایل اشغال می‌کند برابر با ۵ مگابایت است. این مرورگر عملکرد ضعیفی ندارد و از نظر سرعت اجرا و جستجو همانند سایر مرورگرهای قدرتمند، عمل می‌کند. این مرورگر قابلیت جستجوی خصوصی را فراهم می کند که اغلب مرورگرهای سبک و کم حجم این ویژگی را ندارند. این مرورگر رایگان فقط برای اندروید در دسترس است.

4.مرورگر Samsung Internet

 مرورگرهای جدید برای موبایل برای گوشی

مرورگر سامسونگ مرورگری قابل اعتماد است. بهتر است به این مرورگر اعتماد کنید و از آن برای جست و جوهای خود استفاده نمایید. مرورگر Samsung internet تقریبا شبیه به گوگل کروم است. با اندکی دقت در این مرورگر می توان به این نتیجه رسید سامسونگ در ساخت این مرورگر ایده هایی بسیار از گوگل کروم را قرض گرفته است.

تقریبا تمام ویژگی‌های گوگل کروم را می‌توان در این مرورگر نیز دید. اما در این حالت نیز می توان شانسی برایSamsung internet  قائل شد. شاید حتی بتوانید آن را جایگزین گوگل کروم کنید. دلیل این جایگزین کردن را می توان سرعت این مرورگر اعلام کرد زیرا سرعت آن بسیار زیاد است. این مرورگر رایگان فقط برای اندورید در دسترس است. این مرورگر نیز در لیست مرورگرهای جدید برای موبایل قرار دارد.

5.مرورگر  DuckDuckGo

استفاده از بهترین مرورگرهای جدید برای موبایل

شعار مرورگر DuckDuckGo ، اول ایمنی بعد جستجو است. این مرورگر پنجمین مرورگر موجود در لیست مرورگرهای جدید برای موبایل است. حرف اول و آخر این مرورگر ایمنی است و برای افرادی مناسب است که همیشه نگران امنیت خود هستند.

مرورگرDuckDuckGo  تمام داده‌های در حال تبادل کاربران را رمزنگاری می‌کند و جلوی همه تهدیدات و ردیابی‌های مخرب بدافزارها را می‌گیرد. این مرورگر اجازه نمی دهد که اطلاعات کاربران به راحتی‌‌ در دست کسانی قرار بگیرد که صلاحیت استفاده از آن را ندارند.

این مرورگر حتی به امنیت وبسایت ها نمره هم می دهد و از این طریق می توان فهمید که ورود به یک وبسایت و سپردن اطلاعات به آن تا چه اندازه می تواند امن باشد. این مرورگر رایگان برای هر دو سیستم عامل اندروید و  iOS در دسترس است.

.

منبع: Makeuseof

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر