;
coinex

رندرهای رسمی شیائومی می 8 و می 8 اس ای، یک روز قبل از رونمایی رسمی منتشر شد

گوشی‌های شیائومی می 8 (Xiaomi Mi 8) و می 8 اس ای (Xiaomi Mi 8 SE) فردا رسما معرفی می‌شوند. به‌تازگی تصویری در فضای آنلاین منتشر شده که جزئیات پیش‌خرید و رندرهای رسمی این گوشی‌ها را نشان می‌دهد.

تصویر دیگری که احتمالا از یک فروشگاه رسمی شیائومی به ثبت رسیده، نشان می‌دهد که این کمپانی چینی،‌ تبلیغات آنلاین گوشی‌های شیائومی می 8 و می 8 اس ای را آغاز کرده است.

در تصویر بالا، نسخه‌ای از شیائومی می 8 در رنگ آبی را مشاهده می‌کنید که در فروشگاه Mi Store به نمایش گذاشته شده است. این گوشی هوشمند از ناچ نمایشگر بهره می‌برد و اسکنر اثرانگشت آن همراه با تنظیمات دوربین دوگانه در پنل پشتی قرار دارد. نوشته‌ای که در سمت چپ پوستر دیده می‌شود، از ماژول جی‌پی‌اس دوگانه در این دستگاه خبر می‌دهد. این موبایل هوشمند از سیستم روی تراشه‌ی اسنپدراگون 845، دوربین دوگانه‌ی هوش مصنوعی و تشخیص چهره‌ی مادون قرمز برخوردار است.


بیشتر بخوانید: شیائومی می ۸ اس ای به سیستم روی تراشه ی اسنپدراگون ۷۱۰ مجهز خواهد شد


در تصویر پایین، اطلاعات مربوط به عرضه‌ی گوشی‌های می 8 و می 8 اس ای دیده می‌شود. پیش‌فروش می 8 از همان دهم خرداد ماه آغاز می‌شود. گوشی پرچمدار می 8 از 15 خرداد (5 ژوئن) رسما به صورت آفلاین به فروش می‌رسد. در حال حاضر اطلاعاتی از زمان عرضه‌ی می 8 اس ای در دست نیست. اینطور که به نظر می‌رسد، فروش آفلاین این موبایل از 18 خرداد (8 ژوئن) آغاز خواهد شد.

در تصویر پایین، اطلاعات مربوط به عرضه‌ی گوشی‌های می 8 و می 8 اس ای دیده می‌شود.

جدیدترین شایعاتی که پیرامون گوشی‌های شیائومی می 8 و می 8 اس ای منتشر شده،‌ مدعی هستند که مدل نسخه‌ی ویژه‌ی SE،‌ با مشخصات رده‌پایین‌تری در مقایسه با مدل استاندارد همراه است. بنابراین می‌توان نتیجه گرفت که در ابعاد کوچک‌تری نیز ساخته شود.

این رندرهای رسمی نشان می‌دهند که هر دو گوشی هوشمند با ناچ نمایشگر همراه خواهند شد که از ویژگی تشخیص چهره‌ی سه بعدی پشتیبانی می‌کند. همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید،‌ انحنای گوشه‌های می 8 کمی بیشتر از مدل اس ای طراحی شده است.

بسیاری از شایعات مدعی بودند که پرچمدار 2018 شیائومی از اسکنر اثرانگشت درون نمایشگر برخوردار می‌شود. برخی اعتقاد دارند که یک نسخه‌ی پیشرفته‌تر از شیائومی می 8 نیز تولید می‌شود که با این تکنولوژی همراه خواهد شد. خوشبختانه تمامی این شایعات به‌زودی به اتمام می‌رسند؛ چراکه این کمپانی چینی، ‌فردا از محصولات جدید خود رونمایی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر