;
coinex

استفاده از قابلیت نظرسنجی اینستاگرام در فیس بوک

قابلیت نظرسنجی اینستاگرام در فیس بوک استفاده می شود. این قابلیت محبوب که در استوری های اینستاگرام وجود داشت به مسنجر فیس بوک اضافه می شود.

به گزارش تکراتو، فیس بوک قصد دارد قابیلت نظرسنجی محبوب استوری های اینستاگرام را در فیس بوک نیز استفاده کند. قابلیت نظرسنجی اینستاگرام در مسنجر فیس بوک به کاربران اجازه می دهد، آپدیتی از status خود را پست کنند تا دوستان آن را تماشا کنند.

استفاده از قابلیت نظرسنجی اینستاگرام

در استوری های اینستاگرام امکان نظرسنجی فراهم شده است. برای اینکه کاربر بتواند از این ویژگی استفاده کند اول باید به فیلمبرداری از یک تصویر یا ویدئو در فیس بوک مسنجر بپردازد. در ادامه کاربر یک استیکر نظرسنجی اضافه می کند و سوال خود را نیز تایپ می کند. کاربر می تواند دو پاسخ از پیش تعیین شده را اعلام کند تا دوستان بتوانند یکی از آنها را انتخاب کنند.

پس از اینکه کاربری اقدام به انتشار نظرسنجی نمود، دوستان قادرند با کلیک روی گزینه پاسخ ، به طور مستقیم در نظرسنجی شرکت کنند. البته امکان دیدن سایر کاربرانی که در نظرسنجی شرکت کرده اند نیز وجود دارد که می توان با کشیدن انگشت به سمت بالا فهرستی از این افراد را مشاهده کرد.

.

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر