;
coinex

اپلیکیشن خدمات پستی به زودی راه اندازی می شود

مدیرعامل شرکت ملی پست از راه اندازی اپلیکیشن خدمات پستی خبر داد و اعلام کرد که هدف از ارائه این اپلیکیشن انجام خدمات به صورت غیرحضوری است.

به گزارش تکراتو، حسین نعمتی مدیرعامل شرکت ملی پست در جلسه کمیته توسعه دولت الکترونیک به الزامات موجود برای توسعه دولت الکترونیکی و ارایه خدمات غیرحضوری دستگاه ها به مردم اشاره کرده است.

وی در مورد پیشرفت های فناوری سخن گفت و اعلام نمود که راه های زیادی برای ارایه خدمت به مردم وجود دارد که پست به دلیل ماهیت خدماتی خود باید با استفاده از راهکارهای مختلف، دسترسی مردم به خدمات را افزایش دهد به گونه ای که ارائه به صورت غیرحضوری هم وجود داشته باشد.

راه اندازی اپلیکیشن خدمات پستی

نعمتی ایجاد و راه اندازی اپلیکیشن خدمات پستی را یک اولویت مهم دانست و اشاره کرد که واحدهای مربوطه باید با هماهنگی بیشتر و ایجاد سازوکارهای مناسب بتوانند اپلیکیشنی جامع ارائه دهند.

رییس هیات مدیره شرکت ملی پست در پایان اظهار کرد که این اپلیکیشن خدمات پستی ، باید با توجه به سه محور فیزیکی، ارایه اطلاعات و خدمات الکترونیکی در دستور کار قرار گیرد.

.

منبع: farsnews

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر