;
coinex

تاخیر در رویداد رونمایی از گلکسی نوت 9 به دلیل تغییرات در سبک طراحی

گزارش‌ها حاکی از آن بودند که سامسونگ برخلاف روال همیشگی، گوشی پرچمدار گلکسی نوت 9 (Galaxy Note 9) را در تیر ماه معرفی خواهد کرد؛ اما اینطور که به نظر می‌رسد، رونمایی از این دستگاه دو هفته به تاخیر افتاده است.

اولین شایعاتی که پیرامون گلکسی نوت 9 منتشر شدند،‌ از رونمایی این دستگاه در تیر ماه (جولای) خبر دادند. اما بعد از آن مشخص شد که در این رویداد در 29 جولای (7 مرداد) برگزار می‌شود. با این اوصاف، اگر دو هفته تاخیر را در نظر بگیریم، این رویداد به ماه آگوست (اواسط مرداد) موکول خواهد شد. البته دو هفته تاخیر چندان ناامید کننده نیست. مخصوصا در شرایطی که این تاخیر به دلیل تغییرات در سبک طراحی گلکسی نوت 9 به وجود آمده است. بنابر جدیدترین گزارش‌‌ها، سخنگوی کمپانی سامسونگ، لی جان یانگ با بازدید از فروشگاه‌های محلی در شنژن به این نتیجه رسیده است که گوشی‌های امروزی، حس بهتری را در دستان ایجاد می‌کنند و نگه‌داشتن آنها آسان‌تر است. به همین دلیل، این شرکت قصد دارد گلکسی نوت 9 سامسونگ را به گونه‌ای طراحی کند که قطر نمایشگر آن به اندازه‌ی 0.5 میلی‌متر کمتر باشد. احتمالا همین تغییر در سبک طراحی باعث شده تا رویداد رونمایی با دو هفته تاخیر برگزار شود.


بیشتر بخوانید: گلکسی نوت ۹ سامسونگ به اسکنر عنبیه چشم بزرگ‌تر مجهز می‌شود


مشخصات گلکسی نوت 9 سامسونگ

سامسونگ گلکسی نوت 9 در مقایسه با نوت 8، از چند آپگرید جدید برخوردار می‌شود. یکی از این تغییرات، افزایش اندک در اندازه‌ی صفحه نمایش است. گلکسی نوت 8 از نمایشگر 6.32 اینچی برخوردار بود؛‌ این در حالیست که نمایشگر نوت 9 احتمالا در اندازه‌ی 6.38 اینچی ساخته می‌شود. انتظار می‌رود که گلکسی نوت 9 سامسونگ از تراشه‌ی اگزینوس 9810 برخوردار شود؛ البته نسخه‌ی مجهز به سیستم روی تراشه‌ی کوالکام اسنپدراگون 845 در برخی بازارها از جمله آمریکا، مکزیک و کانادا عرضه خواهد شد. این دستگاه به رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی مجهز خواهد شد. علاوه بر این، گفته می‌شود که نسخه‌ی رده‌بالاتری از گلکسی نوت 9 عرضه خواهد شد که احتمالا از رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 512 گیگابایتی برخوردار می‌شود.

با تمام این اوصاف، به نظر می‌رسد که نوت 9 طبق روال همیشگی سامسونگ، در ماه آگوست (مرداد) رونمایی شود و تا یک ماه پس از آن، در دسترس کاربران جهانی قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر