;
coinex

استفاده از یک قابلیت جست و جوی جدید در اپلیکیشن گوگل مپس

سرویس گوگل مپس دارای قابلیت هایی است که بسیاری از کاربران از آن استفاده می کنند. اکنون نیز یک قابلیت جست و جوی جدید به این برنامه اضافه شده است.

به گزارش تکراتو، اپلیکیشن محبوب گوگل مپس برای آی او اس و اندروید، به تازگی قابلیتی دریافت کرده تا کاربران بتوانند در متن بررسی‌های نوشته‌ شده توسط کاربران دیگر راحت‌تر عملیات جستجو را انجام دهند.


بیشتر بخوانید: نحوه استفاده از گوگل مپس به صورت آفلاین


قابلیت جست و جوی جدید در گوگل مپس

با استفاده از قابلیت جست و جوی جدید در گوگل مپس روی موبایل، می‌توان در متن بررسی‌های نوشته شده توسط کاربران یک کلیدواژه را جست و جو کرد. به عنوان مثال کاربر می تواند از طریق جست و جو پی ببرد که یک مکان عمومی دارای مسیر ویژه دسترسی با ویلچر هست یا نه. در این حالت باید کلمه ویلچر در بررسی‌های مربوط به آن مکان جستجو شود.

در این حالت به صحبت‌های کسی که از آن مکان بازدید کرده استناد می شود که راه خوبی است و می توان از وجود مثلا مسیر ویژه ویلچر در آن نقطه مطمئن شد.


بیشتر بخوانید: تشخیص مسیرهای تردد با ویلچر با قابیلت جدید گوگل مپس!


گول مپس سریعا به کلیدواژه وارد شده واکنش نشان می دهد و نتایجی که حاوی کلمه مورد نظر کاربر باشد را نشان می دهد. برای استفاده از این قابلیت باید اپلیکیشن باز و مکان خاصی جست و جو شود.

بعد از پیدا کردن مکان باید روی تب Reviews ضربه زد و کلمه مورد نظر را در نوار جستجو نوشت. این روش برای دیوایس‌های اندرویدی کاربرد دارد، اما برای آیفون باید مسیر دیگری را در پیش گرفت.

ببرای جستجوی یک مکان در گوگل مپس در آیفون، باید به پایین اسکرول کرد و از بخش Reviews کلمه مورد نظر را در نوار جستجو وارد نمود.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: Phonearena

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر