;
coinex

گوشی شیائومی ردمی 6 ای با سیستم عامل اندروید 8.1 اوریو توسط تنا تایید شد

سازمان تنا یک گوشی هوشمند را اخیرا با شماره سریال M1804C3CT تایید کرده و به نظر می‌رسد که این محصول شیائومی ردمی 6 ای (Xiaomi Redmi 6A) است.

منابع خبری بر اساس سبک طراحی و مشخصات فنی محصول تایید شده توسط تنا گفته‌اند که این گوشی هوشمند شیائومی ردمی 6 ای است. بد نیست بدانید که این سازمان چند روز پیش گوشی ردمی نوت 6 (Redmi Note 6) سازنده مشهور چینی را نیز تایید کرد. ردمی نوت 6 برخلاف محصولی که در این خبر به نام ردمی 6 ای معرفی شده از یک نمایشگر ناچ دار با حاشیه‌های باریک‌تر و پنل پشتی متفاوت بهره می‌برد.


بیشتر بخوانید: شیائومی می ۸ رونمایی شد؛ اسنپدراگون ۸۴۵ و دوربین دوگانه‌ی پیشرفته خودنمایی می‌کنند


مشخصات گوشی شیائومی ردمی 6 ای

به نظر می‌رسد که شیائومی در ساخت این گوشی هوشمند از یک بدنه فلزی، اسکنر اثر انگشت پشتی و دوربین دوگانه اصلی استفاده کرده است. تصاویر منتشر شده توسط تنا قسمت پایین بدنه ردمی 6 ای را نشان نداده‌اند با این حال می‌توان انتظار داشت که شیائومی اسپیکر این گوشی هوشمند را در پشت این محصول نصب کرده باشد و نه در انتهای آن!

حاشیه‌های نمایشگر گوشی ردمی 6 ای شیائومی چندان ضخیم نیستند اما باریک هم نیستند. با اینحال می‌توان گفت گوشی‌هایی که اخیرا توسط شیائومی رونمایی شده‌اند، حاشیه‌های نمایشگر بسیار باریک‌تری دارند. پنل پشتی ردمی 6 ای یک پنل منحنی شکل است. این محصول از گوشه‌هایی مدور هم بهره می‌برد.

لیست مشخصات ارائه شده توسط تنا نشان می‌دهد محصولی که اخیرا توسط این سازمان تایید شده است از یک نمایشگر 5.45 اینچی اچ‌دی پلاس با رزولوشن 1440 در 720 پیکسلی بهره می‌برد و در سه مدل با رم‌های 2، 3 و 4 گیگابایتی و حافظه‌های داخلی 16، 32 و 64 گیگابایتی عرضه می‌شود. طبق اطلاعات موجود شما می‌توانید ظرفیت حافظه داخلی این گوشی هوشمند را با استفاده از کارت حافظه میکرو SD تا 128 گیگابایت افزایش دهید.

یک باتری 3,000 میلی‌آمپر ساعتی، دوربین اصلی با سنسورهای 13 و 8 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی، سیستم عامل اندروید 8.1 اوریو، رابط کاربری MIUI، پردازشگر چهار هسته‌ای 64 بیتی 2.0GHz (احتمالا از سری تراشه‌های کوالکام اسنپدراگون 400) و قابلیت اتصالی 4G LTE از دیگر ویژگی‌هایی هستند که تنا در لیست مشخصات فنی خود به آن‌ها اشاره کرده است.

تنا همچنین گفته است که گوشی جدید شیائومی 147.46 میلی‌متر طول، 71.49 میلی‌متر عرض، 8.3 میلی‌متر ضخامت و 145 گرم وزن دارد و در رنگ‌های مشکی، آبی، طلایی، سبز، صورتی، بنفش، قرمز، رزگلد، نقره‌ای و سفید عرضه می‌شود. انتظار می‌رود که این گوشی هوشمند در آینده‌ای نزدیک وارد بازار شود. با اینحال هنوز اطلاعات دقیقی در مورد زمان عرضه آن در دسترس نیست. شیائومی روز گذشته در رویداد خود از دستبند تناسب اندام می بند 3، رابط کاربری MIUI 10 و گوشی‌های می 8، می 8 اس ای و می 8 اکسپلورر هم رونمایی کرد.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر