;
coinex

انتشار برنامه گوگل لنز برای اپلیکیشن دوربین دو موبایل اکسپریای سونی

برنامه گوگل لنز این موتور جستجوی تصویری برای اپلیکیشن دوربین دو موبایل سونی انجام شد. این برنامه برای دیوایس‌های اندرویدی و آیفون نیز منتشر می شود.

به گزارش تکراتو، این دو موبایل اکسپریای سونی، نخستین گوشی‌هایی هستند که از مزایای برنامه گوگل لنز برخوردار شده اند. البته باید کم کم منتظر انتشار این برنامه برای سایر موبایل ها نیز بود.


بیشتر بخوانید: قابلیت‌های جدید گوگل لنز ؛ آخرین تکنولوژی‌های هوش مصنوعی


برنامه گوگل لنز برای گوشی های سونی

سونی از ارائه برنامه گوگل لنز برای اپ دوربین دو مدل از گوشی‌های اکسپریای خود خبر داد. یکی از این گوشی ها اکسپریا XZ2 و دیگری مدل کامپکت همین دستگاه است. به لطف گوگل لنز، طرفداران سونی می‌توانند از این دو موبایل برای اسکن اشیاء و جستجوی اینترنتی، تبدیل متن‌های چاپی به متن‌های قابل ویرایش و دریافت اطلاعات با گرفتن دوربین به سمت مکان‌های دیدنی استفاده کنند.

گوگل لنز حتی قادر به تشخیص حیوانات و گیاهان هم هست و می‌توان آن را برای اضافه کردن رویدادهای مختلف به تقویم هم مورد استفاده قرار داد. اما برای اینکه بتوان از اپلیکیشن گوگل لنز استفاده کرد باید این برنامه را به آخرین نسخه ارتقاء داد.

لازم به ذکر است در حال حاضر نیز بسیاری از موبایل‌های اندرویدی می‌توانند از طریق گوگل اسیستنت به برخی مزایای گوگل لنز دسترسی داشته باشند.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: Phonearena

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر