;
coinex

گوگل پیکسل 3 و گوگل پیکسل 3 ایکس ال با دوربین دوگانه سلفی عرضه می‌شوند

گوگل پیکسل 3 و گوگل پیکسل 3 ایکس ال (Google Pixel 3 XL) به زودی معرفی می‌شوند. این دو دستگاه وظیفه دارند تا سهم گوگل را در بازار گوشی‌های هوشمند افزایش دهند.

انتظار می‌رود که گوگل پیکسل 3 ایکس ال با یک نمایشگر تمام صفحه وارد بازار شود. همچنین گفته شده که صفحه نمایش این گوشی مانند صفحه نمایش آیفون X اپل، یک نمایشگر همراه با ناچ (شکاف) در اختیار دارد.  منابع خبری گفته‌اند که گوشی کوچک‌تر گوگل که پیکسل 3 نام دارد، از نظر سبک طراحی به گوگل پیکسل 2 شبیه است و بدون یک نمایشگر شکاف دار یا لبه به لبه در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

گوگل پیکسل 3 و گوگل پیکسل 3 ایکس ال

طبق اطلاعات موجود نسل بعدی گوشی‌های گوگل احتمالا در ماه اکتبر (اوایل پاییز)، حدودا یک ماه بعد از این که اپل گوشی‌های هوشمند جدیدش را عرضه کرد، وارد بازار می‌شوند.

گوگل پیکسل 3 ایکس ال به یک دوربین سلفی دوگانه مجهز است و هر دو دوربین این گوشی هوشمند در ناچ نمایشگر آن قرار دارند.

گوگل پیکسل 3 ایکس ال به یک دوربین سلفی دوگانه مجهز است و هر دو دوربین این گوشی هوشمند در ناچ نمایشگر آن قرار دارند. این دوربین توسط یک دوربین اصلی تک سنسور پشتیبانی می‌شود. ظاهرا گوگل نمی‌خواهد به مانند اپل دوربین اصلی گوشی جدیدش را به 3 سنسور مجهز کند.


بیشتر بخوانید: آیفون ۲۰۱۹ به دوربین اصلی سه گانه مجهز خواهد شد


منابع خبری همچنین گفته‌اند که گوشی پرچمدار بزرگ گوگل به اسپیکرهای استریو جلویی هم مجهز است. می‌توان گفت که احتمالا این شرکت به همین دلیل یک حاشیه ضخیم را در جلوی این محصول باقی گذاشته است.

اگر که گزارش‌های منتشر شده صحت داشته باشند، دو گوشی جدید گوگل را با ماژول‌های دوربین ارتقاء یافته و دوربین اصلی تک سنسوری دریافت می‌کنیم. این دوربین‌ها مانند دوربین برخی از گوشی‌های پرچم‌دار، اثر بوکه را هم ارائه می‌کنند، اما با این تفاوت که این ویژگی توسط یک دوربین تک سنسور اصلی و ترفندهای نرم افزاری در عکس‌ها اعمال می‌شود.

گفته می‌شود که گوگل در تلاش است تا سیستم عامل اندروید خود را به منظور استفاده بهتر از قابلیت‌های فناوری هوش مصنوعی بهبود بخشد. ظاهرا این شرکت می‌خواهد سیستمی را ارائه کند که بتواند با دریافت فرامین کمتری از طرف کاربر، کارهای بیشتری را برای او انجام دهد.

جدیدترین اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر