;
coinex

عضویت بدون اجازه مردم در سروش ؛ بیانیه مرکز ملی فضای مجازی در مورد این ادعا

چندی پیش عضویت بدون اجازه مردم در سروش خبرساز شد. کاربران اعلام کردن که بدون اجازه در این پیام رسان برای آنها حساب کاربری ایجاد شده است.

به گزارش تکراتو، پس از انتشار اخبار مختلف در مورد عضویت بدون اجازه مردم در سروش ، مرکز ملی فضای مجازی به بررسی ادعای عضویت بدون ‌اجازه مردم در این پیام‌رسان پرداخت تا مشخص شود که آیا چنین ادعایی صحت دارد یا نه.


بیشتر بخوانید: ثبت نام ناخواسته در سروش ؛ آیا کاربران پیام‌رسان سروش جعلی هستند؟


آیا عضویت بدون اجازه مردم در سروش صحت دارد؟

این مرکز پس از انجام بررسی های لازم در مورد ادعای عضویت بدون اجازه مردم در سروش دراطلاعیه ای اعلام کرد که تاکنون هیچ سندی دراین باره دریافت نکرده‌ است و چنین چیزی صحت ندارد.

این مرکز در ادامه اعلام کرد که پس از دریافت مستندات از سوی مدعیان مذکور، مرکز ملی فضای مجازی از جایگاه نظارت کلان بر فضای مجازی کشور، موضوع را در اسرع وقت بررسی و به اطلاع مردم می رساند.


بیشتر بخوانید : افزایش کاربران پیام رسان های داخلی ؛ سروش ۱۰ میلیونی شد!


در ادامه میثم سیدصالحی از صحبت‌های مطرح شده انتقاد کرد و گفت:

این شکل بیان مسایل این شائبه را ایجاد می کند که انگار مستنداتی از ما به مرکز ملی فضای مجازی ارایه شده که نشان دهنده تخلف ماست.

صحبت های مدیر پیام رسان در مورد ادعای مطرح شده

میثم سید صالحی مدیر سروش در مورد عضویت بدون اجازه مردم در سروش اعلام کرد که تمامی کاربران شبکه سروش واقعی هستند و وجود هرگونه اکانت بدون اطلاع صاحب شماره به هیچ عنوان امکان‌ پذیر نیست. وی در ادامه از کاربران خواست تا موضوع را از طریق ایمیل support@sapp.ir به پشتیبانی اطلاع داده و از این طریق پیگیر موضوع شوند.

 

بیشتر بخوانید :

.

منبع: farsnews

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر