;
coinex

رد درخواست لغو ممنوعیت استفاده از نرم افزارهای کسپرسکی در آمریکا

مقامات ایالات متحده شرکت کسپرسکی را به جاسوسی به نفع روسیه متهم کردند و ممنوعیت استفاده از نرم افزارهای کسپرسکی را اعلام نمودند.

به گزارش تکراتو، بعد از انتشار خبر ممنوعیت استفاده از نرم افزارهای کسپرسکی این کمپانی اعلام کرد که بدون ارائه هیچ مدرک مستند و صرفاً براساس نتیجه گیری های بی اساس این اتهامات به آنها وارد شده است و در ادامه این اتهامات را رد کرد.


بیشتر بخوانید: حضور بخشی از کسپرسکی در سوئیس برای رد اتهامات وارده


ممنوعیت استفاده از نرم افزارهای کسپرسکی

پس از بررسی ها یک قاضی فدرال، دو پرونده قضایی که توسط شرکت Kaspersky Lab  و با هدف برداشتن ممنوعیت استفاده از نرم افزارهای امنیتی این شرکت در شبکه های دولت ایالات متحده تشکیل شده بودند را مردود اعلام کرد.

کسپرسکی اعلام کرده که کنگره آمریکا با صدور دستور ممنوعیت استفاده از نرم افزارهای کسپرسکی ، برخی از اصول قانون اساسی را زیر پا گذاشته و البته تاکنون نیز موفق نشده این ادعا را ثابت کند.


بیشتر بخوانید: ممنوعیت استفاده از آنتی ویروس کسپرسکی در هلند اعلام شد


در این مورد قاضی کالین کولارکوتلی در واشنگتن نیز اعلام کرد که کسپرسکی تاکنون نتوانسته اثبات کند که کنگره آمریکا محدودیت های قانون گذاری براساس قانون اساسی در زمینه تشخیص جرم و اعمال مجازات را بدون مصونیت قضایی زیر پا گذاشته است.

البته کسپرسکی به دنبال برگزاری دادگاه تجدید نظر و تغییر این رای است و از همان ابتدا تمام اتهامات را رد کرده است. کسپرسکی اطمینان داد که این شرکت با هیچ دولتی در زمینه جاسوسی سایبری همکاری نکرده است و پرونده های قضایی اخیر، تنها بخشی از تلاش های کسپرسکی برای رد اتهام آسیب پذیر بودن در برابر نفوذ دولت کرملین هستند.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: Medium

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر