;
coinex

حضور بخشی از کسپرسکی در سوئیس برای رد اتهامات وارده

حضور بخشی از کسپرسکی در سوئیس جهت افزایش اعتماد و رد اتهامات وارده به این کمپانی در مورد داشتن رابطه نزدیک با دولت روسیه است.

به گزارش تکراتو، کسپرسکی بخش بزرگی از فعالیت‌هایش را به سوئیس انتقال می‌دهد. این اقدام در راستای جلب اعتماد کاربران انجام می شود. همچنین قرار است تا گروه مستقلی از کارشناسان اقدام به بررسی کد‌های مورد استفاده در آنتی ویروس این شرکت کنند تا ابهامات موجود رد شوند.


بیشتر بخوانید: ممنوعیت استفاده از آنتی ویروس کسپرسکی در هلند اعلام شد


جاسوسی کسپرسکی از سازمان های دولتی

سال گذشته بود که وزارت امنیت داخلی آمریکا از تمام سازمان‌های دولتی خواست تا از آنتی ویروس کسپرسکی استفاده نکنند. وزارت امنیت داخلی اعلام کرد که احتمال سرقت و اشتراک اطلاعات کاربران از طریق آنتی‌ویروس کسپرسکی با دولت روسیه وجود دارد. همچنین در ادامه کشورهای دیگری نیز به تحریم کسپرسکی در سازمان‌های دولتی پیوستند. از جمله این کشورها می توان به بریتانیا و هلند اشاره کرد.


بیشتر بخوانید: ممنوعیت تبلیغات کسپرسکی در توییتر ؛ علت چیست؟


البته این شرکت در ادامه خود نیز تصدیق کرد که سال گذشته شماری از اطلاعات طبقه‌بندی‌شده‌ی آژانس امنیت ملی آمریکا را دانلود کرده اما این اقدام به دلیل بی‌ملاحظگی کارمندان یکی از شرکت‌هایی بوده که خود زیر نظر آژانس امنیت ملی آمریکا کار می کرده است.

حضور بخشی از کسپرسکی در سوئیس

حضور بخشی از کسپرسکی در سوئیس به دلیل رد اتهامات وارده روز گذشته اعلام شد. این کمپانی بخش بزرگی از شرکت و فعالیت‌های خود را به سوئیس انتقال می دهد. انتظار می‌رود فرایند انتقال تا پایان سال جاری میلادی طول بکشد.

کسپرسکی امیدوار است مرکز شفافیت در سوئیس تا پایان سال ۲۰۱۹ کار خود را آغاز کند. همچنین این شرکت روسی قصد دارد تا پایان سال ۲۰۲۰ مراکز جدید خود را در شمال آمریکا و آسیا نیز افتتاح کند.

 

یشتر بخوانید:

.

منبع: gizmodo

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر