;
coinex

ایموجی های جدید سال 2019 ؛ یونیکد 12 با اموجی های تازه

اموجی های جدید سال 2019 در راهند. قرار است یونیکد 12 شامل ایموجی هایی از جمله تبر، فلافل، وافل، معبد هندو، فلامینگو و … باشد.

به گزارش تکراتو، ایموجی های جدید سال 2019 بسیار متنوعند و قرار است بخشی از آنها مربوط به افراد توان یاب باشد. یونیکد یک استاندارد صنعتی برای کد بندی کاراکترهای کامپیوتری و نمایش و پردازش متن به اکثر زبان های زنده دنیاست. بر اساس پیش نمایشی از یونیکد 12 نمونه های جدیدی به مجموعه اموجی ها افزوده خواهد شد.


بیشتر بخوانید: رونمایی از ایموجی های ابرقهرمان جدید به زودی


ایموجی های جدید سال 2019

اموجی فلامینگو که در مجموعه ایموجی های جدید سال 2019 قرار دارد درخواست زیادی برای آن وجود داشت. همچنین به نظر می رسد که یکی از دلایل افزوده شدن این ایموجی ها به مجموعه ایموجی های جدید، میل شدید به استفاده از برخی از این کاراکترها باشد. لیست ایموجی های جدید سال 2019 براساس اطلاعات موجود، شامل مواردی مرتبط با افراد توان یاب است که از آن جمله می توان به وسایل کمک شنوایی، وییلچیرهای مجهز به موتور، دست مکانیکی، سگ راهنمای توان یابان و … اشاره کرد.

ایموجی های جدید سال 2019

لازم به ذکر است که در فروردین ماه نیز، اپل 13 اموجی جدید در رابطه با معلولیت های حرکتی، شنوایی و بینایی به کنسرسیوم یونیکد پیشنهاد داده بود.

ایموجی های جدید یونیکد 11 قرار است در روزهای آتی و پیش از نسخه 12 از راه برسند. همچنین نسخه 11 یونیکد که اخیراً معرفی شده از 15 خرداد ماه در دسترس خواهد بود. البته ممکن است برای گوشی های هوشمند مختلف به روز رسانیِ با تأخیر همراه باشد. قرار است نسخه 12 نیز در ماه مارس سال 2019 (اسفند 97 تا فروردین 98) از راه برسد.

.

منبع: engadget ، Mac Rumors

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر