;
coinex

از ظرفیت شبکه مخابرات برای تقویت پیام رسان های بومی استفاده می شود

معاون علمی فناوری رئیس جمهور اعلام نمود که قرار است از ظرفیت شبکه مخابرات کشور برای تقویت پیام رسان های بومی استفاده شود.

به گزارش تکراتو، مجید صدری مدیرعامل شرکت مخابرات ایران و سورنا ستاری معاون علمی فناوری رئیس‌جمهور با هم نشست مشترکی داشته اند. این نشست با هدف تعامل و همکاری‌های راهبردی در زمینه کسب‌وکارهای نوپا و تقویت استارتاپ ها، برگزار شده است.

تلاش برای تقویت پیام رسان های بومی

سورنا ستاری در دیدار انجام شده بر جایگاه شرکت مخابرات ایران در خدمت‌رسانی به حوزه‌های مختلف تاکید کرد و اعلام نمود که شرکت مخابرات ایران با وجود ظرفیت‌های بی‌شمار و فضای گسترده‌ای که در اختیار دارد، می تواند در راستای تقویت پیام رسان های بومی گام بردارد.

وی ادامه داد که تغییرات بخش خصوصی در جامعه اجتناب‌ناپذیر و همسویی با این تغییرات برای دستیابی به ظرفیت‌های بالای حوزه فناوری‌های نوین بخش جدایی‌ناپذیر دنیای امروز است.

معاون علمی فناوری رئیس‌جمهوری همچنین به جایگاه شرکت‌های دانش‌بنیان اشاره کرد و ادامه داد که برای ارتقاء شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توان از مدل‌های مشارکتی حوزه‌های مرتبط بهره‌مند شد و شرکت مخابرات ایران نیز می‌تواند در صندوق‌های خطرپذیر برای رشد و توسعه کسب‌وکارهای نوپا مشارکت داشته باشد.

سید مجید صدری نیز به وسعت و جایگاه شرکت مخابرات ایران در کشور اشاره کرد و ادامه داد که موقعیت مخابرات توانسته آن را به نقطه عطفی در حوزه فناوری اطلاعات تبدیل کند.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران تاکید کرد که این شرکت آماده همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان و کسب‌وکارهای نوپاست و ادامه داد که ارائه خدمات گسترده دیتا و تلفن در دورترین نقاط و روستاهای کشور در سطح وسیعی صورت گرفته و همچنان گسترش و ارتقاء خدمات‌رسانی ادامه دارد.

.

منبع: mehrnews

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر