;
coinex

رندرهای گلکسی نوت 9 از سبک طراحی همیشگی سامسونگ خبر می‌دهند

به‌تازگی تصاویری از کانسپت رندرهای گلکسی نوت 9 سامسونگ (Galaxy Note 9) در فضای آنلاین منتشر شده که بر مبنای تصاویر و شایعات گذشته طراحی شده‌اند.

رندرهای گلکسی نوت 9 که توسط Milen Yanachkov از خبرگزاری Phonearena طراحی شده‌اند، از شباهت زیاد این دستگاه با گلکسی نوت 8 خبر می‌دهند. پنل نمایشگر اینفینیتی دیسپلی با نسبت ابعاد 18.5:9 همچنان در این گوشی تکرار شده است. حاشیه‌ها نیز در لبه‌ها کمی خمیدگی دارند تا حس خوبی را در دستان کاربر ایجاد کنند.

به‌تازگی تصاویری از کانسپت رندرهای گلکسی نوت 9 سامسونگ (Galaxy Note 9) در فضای آنلاین منتشر شده که بر مبنای تصاویر و شایعات گذشته طراحی شده‌اند.

رندرهای گلکسی نوت 9 سامسونگ با نسبت صفحه نمایش به بدنه‌ی 90 درصدی طراحی ‌شده‌اند؛ در نتیجه حاشیه‌ها بسیار باریک‌تر از گلکسی نوت 8 دیده می‌شوند. طراح این رندرها کاملا خوشبین بوده است، چراکه با توجه به محافظ صفحه نمایشی که اخیرا از این دستگاه هوشمند منتشر شد، می‌توان نتیجه گرفت که تفاوت زیادی میان حاشیه‌های نوت 9 و نوت 8 وجود نخواهد داشت. همانطور که در تصاویر مشاهده می‌کنید، دکمه‌ی فیزیکی بیکسبی کمی پایین‌تر از دکمه‌ی تنظیم صدا در لبه‌ی سمت چپی دستگاه قرار گرفته است. گزارش‌های اخیر مدعی هستند که اسکنر عنبیه چشم در گلکسی نوت 9 در حاشیه‌ی بالایی دستگاه تعبیه می‌شود که در مقایسه با گلکسی نوت 9 و گوشی‌های سری گلکسی اس 9 کمی بزرگ‌تر است.

رندرهای گلکسی نوت 9 سامسونگ با نسبت صفحه نمایش به بدنه‌ی 90 درصدی طراحی ‌شده‌اند؛ در نتیجه حاشیه‌ها بسیار باریک‌تر از گلکسی نوت 8 دیده می‌شوند.


یبشتر بخوانید: گلکسی نوت ۹ سامسونگ به اسکنر عنبیه چشم بزرگ‌تر مجهز می‌شود


اسکنر عنبیه‌ی بزرگ‌تر به تشخیص دقیق‌تر چهره‌ی کاربر و شناسایی آن از فاصله‌ی دورتر کمک می‌کند. گفته می‌شود که کمپانی سامسونگ برای بهینه‌سازی این قابلیت تلاش می‌کند؛ چراکه ویژگی دوربین سه‌بعدی برای تشخیص عمق و تشخیص چهره‌ را در گوشی‌های سری گلکسی اس 10 در سال 2019 در نظر گرفته است. جدیدترین اخبار حاکی از آن هستند که گلکسی نوت 9 در اوایل ماه آگوست (اواسط مرداد) رونمایی می‌شود.

جدیدترین اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

رندرهای گلکسی نوت 9 از سبک طراحی همیشگی سامسونگ خبر می‌دهند

بیشتر بخوانید:

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر