;
coinex

تاریخ رونمایی گلکسی نوت 9 سامسونگ مشخص شد

منابع خبری جزییات جدیدی را در مورد تاریخ رونمایی گلکسی نوت 9 (Galaxy Note 9) سامسونگ منتشر کرده‌اند و گفته‌اند که این محصول در اوایل ماه اوت رونمایی می‌شود.

با توجه به جزییات جدید می‌توان گفت که گلکسی نوت 9 از نظر زمانی، زودتر از گلکسی نوت 8 معرفی می‌شود. البته تفاوت زیادی بین تاریخ معرفی گلکسی نوت 9 و گلکسی نوت 8 وجود ندارد، زیرا نوت 8 در سال گذشته در تاریخ 1 شهریور (23 اوت) معرفی شد و نوت 9 قرار است در تاریخ 18 مرداد معرفی شود.

منابع خبری همچنین گفته‌اند که فبلت پرچمدار جدید سامسونگ با یک دوربین ارتقا یافته وارد بازار می‌شود، اما مطلبی را هنوز در رابطه با تغییرات مثبت اعمال شده در دوربین این گوشی هوشمند و تفاوت آن با دوربین گلکسی نوت 8 منتشر نکرده‌اند. چند وقت پیش هم گفته شده بود که گلکسی نوت 9 به عنوان اولین گوشی سامسونگ دستیار مجازی بیکسبی 2 (Bixby 2.0) را هم در اختیار کاربرانش می گذارد.


بیشتر بخوانید: بیکسبی ۲.۰ در گلکسی نوت ۹ سامسونگ قدرتنمایی می‌کند


اگر که جزییات گفته شده در مورد تاریخ رونمایی گلکسی نوت 9 صحت داشته باشند، این گوشی هوشمند احتمالا تا آخر ماه اوت (اوایل شهریور ماه) وارد بازار می‌شود. علاوه بر این گفته شده است که امکان تغییر کردن زمان عرضه این ابرگوشی پرچمدار هم از طرف سازنده مشهور کره‌ای وجود دارد.

چند وقت پیش یکی از رسانه‌های خبری اعلام کرد که سامسونگ زمان عرضه گلکسی Note 9 جدیدش را به منظور اعمال تغییراتی کوچک در سبک طراحی این گوشی هوشمند به مدت 2 هفته به تعویق انداخته است.


تاخیر در رویداد رونمایی از گلکسی نوت ۹ به دلیل تغییرات در سبک طراحی


با این حال می‌توان گفت که کاربران علاقمند به این محصول در هر حال می‌توانند قبل از شروع ماه سپتامبر (شهریورماه) این محصول را خریداری کنند.

پیش‌تر گفته می‌شد که گلکسی نوت 9 با یک دوربین ارتقاء یافته عرضه می‌شود. این احتمال وجود دارد که سنسورهای دوربین این گوشی هوشمند با سنسورهای دوربین گلکسی اس 9 تفاوت داشته باشد. خبرهای جدید همچنین از این امر حکایت می‌کنند که نوت 9 به یک پردازشگر ارتقاء یافته از کوالکام هم مجهز است.

احتمالا تراشه مورد نظر سامسونگ برای نصب در این گوشی هوشمند هم یک اسنپدراگون 845 بهینه سازی شده است. می‌توان احتمال داد که نوت 9 با این تراشه فقط در ایالات متحده و با تراشه اگزینوس 9810 در سایر کشورهای جهان عرضه ‌شود.

هیچ یک از جزییات فوق هنوز تایید نشده‌اند، اما احتمالا خبرهای بیشتری قبل از تاریخ رونمایی گلکسی نوت 9 در مورد این محصول منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر