;
coinex

کانن با دوربین های فیلمی قدیمی خداحافظی کرد

کانن با دوربین های فیلمی قدیمی خداحافظی می کند. مصرف کنندگان محصولات این برند دیگر نمی توانند دوربین مدل EOS-1v را خریداری کنند.

به گزارش تکراتو، دوربین مدل  EOS-1vکانن که در سال ۲۰۰۰ میلادی به بازار عرضه شده بود، تولید آن در سال ۲۰۱۰ متوقف شد. در ادامه چند سال طول کشید تا کمپانی کانن بتوانند مدل‌های موجود در انبار را به طور کامل بفروشد. البته با پیشرفت های تکنولوژی دوران دوربین های فیلمی قدیمی به پایان رسیده و دیگر حتی کاربران حرفه‌ای هم نمی توانند سراغ این مدل محصولات بروند.

خداحافظی با دوربین های فیلمی قدیمی

کانن به منظور خداحافظی با دوربین های فیلمی قدیمی، اعلامیه‌ای در فضای مجازی منتشر کرده و اظهارنظر جالبی درباره‌ی آخرین مدل از دوربین ‌های فیلمی خود ارائه نموده است:

از همه شما برای حمایت همه جانبه و ادامه‌دارتان از محصولات کانن تشکر می‌کنیم. به هر حال ما تصمیم گرفته‌ایم که تولید دوربین های فیلمی قدیمی و تک لنز خود یعنی مدل EOS-1v را متوقف کنیم. البته هنوز نمایندگی‌هایمان می‌توانند چنین دوربین‌هایی را تا سال ۲۰۲۵ تعمیر کنند.

بنابراین براساس این اعلامیه اگر کاربری بخواهد دوربین فیلمی خود را تعمیر کند، ۷ سال فرصت دارد اما مسئله مهم قطعات جانبی مورد نیاز است و بعید نیست که تا آن زمان این قطعات تمام شوند.

خداحافظی با دوربین های فیلمی قدیمی

 

با وجود اینکه عکاسان حرفه‌ای هم به سراغ دوربین‌های دیجیتالی رفته‌اند اما هنوز هم کاربرانی وجود دارند که لذت عکس برداری با دوربین‌ های فیلمی را با هیچ دوربین دیجیتالی دیگری عوض نمی‌کنند.

این عکاسان در صورتی که مایل به استفاده از دوربین های فیلمی قدیمی باشند، می توانند از محصولات نیکون استفاده کنند چرا که هنوز دو مدل دوربین فیلمی در بین محصولات این کمپانی وجود دارد و آنها می‌توانند با خرید آنها از عکسبرداری کلاسیک لذت ببرند.

.

منبع: thenextweb

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر