;
coinex

گوگل حذف قسمت تبلت های اندرویدی از وب‌ سایت خود را وقوع باگ اعلام کرد

به تازگی کاربران اعلام کردند که گوگل به حذف قسمت تبلت های اندرویدی در وب سایت خود پرداخته است. گوگل علت این امر را وقوع یک باگ اعلام کرده است.

به گزارش تکراتو، به نظر می رسد که علت حذف قسمت تبلت های اندرویدی از وب سایت گوگل عدم ارائه تبلت به دلیل تولید گوشی های هوشمند با صفحه نمایش های بزرگ باشد. به صورتی که ممکن است دیگر هیچ کمپانی تمایلی به تولید تبلت نداشته باشد. اما گوگل خود این اتفاق را به وقوع باگ ربط داده است.


بیشتر بخوانید: تولید گوشی با نمایشگرهای بزرگ باعث حذف بخش تبلت اندروید از وبسایت گوگل شد


حذف قسمت تبلت های اندرویدی از سایت گوگل

بسیاری از کاربران با شنیدن این خبر آن را به توقف تولید تبلت‌های اندرویدی و جایگزینی آن‌ها با دستگاه‌های کروم،‌ ربط دادند. حال آنکه گوگل در واکنش به این اتفاق، حذف این دستگاه‌ها را ناشی از وقوع باگ ناگهانی در سیستم اعلام کرده است.

در این بین برخی رسانه‌ها نیز در مورد آینده‌ی مبهم تبلت‌های اندرویدی سخن گفته اند. به عقیده‌ی بسیاری از رسانه‌های حوزه‌ی فناوری، گوگل با آگاهی از کاهش محبوبیت تبلت‌های اندرویدی در بازار، قصد دارد با استفاده از سیستم‌عامل کروم، جانی تازه به این دستگاه‌ها ببخشد.

در ماه مارس سال جاری، چندی از شرکای تجاری گوگل اقدام به عرضه‌ی تبلت‌های کروم خود کردند که با دارابودنِ صفحه‌ی لمسی، قادر به پشتیبانی از قلم هوشمند بودند. بسیاری از کاربران این اقدام را پاسخ گوگل به آیپد‌های اپل دانستند که توانسته بود در حوزه‌ی آموزشی، به پیشرفت‌ قابل‌ملاحظه‌ای دست پیدا کند.

اما این حذف قسمت تبلت های اندرویدی به صورت ناگهانی جانی دوباره به این گمانه‌زنی‌ها بخشیده است؛ هر چند هم‌اکنون کاربران می‌توانند دوباره به این بخش دسترسی داشته باشند؛ اما چیزی که هنوز نامشخص است، تصمیم گوگل برای آینده‌ی این تبلت‌ها است.

.

منبع: slashgear

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر