;
coinex

گلکسی اس 10 سامسونگ به دوربین اصلی سه‌گانه مجهز می‌شود

جدیدترین شایعات مدعی هستند که گلکسی اس 10 سامسونگ (Samsung Galaxy S10) از دوربین اصلی سه‌گانه برخوردار خواهد شد.

گزارش‌های اخیر حاکی از آن هستند که گلکسی اس 10 سامسونگ که در سه ماهه‌ی اول سال 2019 معرفی می‌شود،‌ اولین گوشی هوشمند این کمپانی کره‌ای خواهد بود که به اسکنر اثرانگشت تعبیه شده درون نمایشگر مجهز می‌شود. جدیدترین گزارش‌های منتشر شده از منابع کره‌ای همچنین از وجود تنظیمات دوربین سه‌گانه در گلکسی اس 10 سامسونگ خبر می‌دهند.

فروش گوشی‌های گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس کمتر از انتظارات و پیش‌بینی‌های سامسونگ بوده است. بنابراین، چندان عجیب نیست که سامونگ بخواهد با دوربین اصلی سه‌گانه و یک سنسور سه‌بعدی، نظر مخاطبان بیشتری را به خود جلب کند. شایع شده که گلکسی اس 10 سامسونگ با سه لنز دوربین، با آیفون X پلاس که احتمالا به دوربین سه‌گانه مجهز می‌شود، رقابت خواهد کرد.


بیشتر بخوانید: اسپیکرهای گلکسی اس ۱۰ سامسونگ احتمالا در زیر نمایشگر تعبیه خواهند شد


این سه دوربین که به سنسور تشخیص سه‌بعدی مجهز هستند، نه تنها تجربه‌‌ی عکاسی بهتری را ارائه می‌کنند،‌ بلکه ویژگی‌های بیشتری مثل ضبط محتوای سه‌بعدی و واقعیت افزوده را نیز در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

کمپانی هواوی در اسفند ماه گذشته،‌ از گوشی هواوی پی 20 پرو به عنوان اولین گوشی مجهز به دوربین اصلی سه‌گانه رونمایی کرد.

کمپانی هواوی در اسفند ماه گذشته،‌ از گوشی هواوی پی 20 پرو به عنوان اولین گوشی مجهز به دوربین اصلی سه‌گانه رونمایی کرد. این دستگاه از یک سنسور 40 مگاپیکسلی RGB،‌ یک لنز 8 مگاپیکسلی تله فوتو و یک سنسور 20 مگاپیکسلی مونوکروم برخوردار شده است.

گفته می‌شود که سامسونگ از تنظیماتی مشابه دوربین هواوی P20 پرو در  گوشی گلکسی اس 10 استفاده خواهد کرد. البته هنوز هیچ چیز به صورت رسمی تایید نشده است. برای اطلاع بیشتر از چگونگی عملکرد دوربین سه گانه در هواوی پی 20 پرو مطلب زیر را از دست ندهید.


بیشتر بخوانید: بررسی دوربین سه گانه هواوی پی 20 پرو


برخی گزارش‌ها همچنین مدعی هستند که گلکسی اس 10 سامسونگ اولین گوشی این غول فناوری است که به ویژگی تشخیص چهره‌ی سه‌بعدی مشابه با آیفون X مجهز خواهد شد. در حال حاضر هیچ جزئیاتی از مشخصات این گوشی پرچمدار در دست نیست. با اینحال، بسیاری معتقدند که گلکسی اس 10 سامسونگ از تراشه‌ی کوالکام اسنپدراگون 855 برخوردار می‌شود.

برخی شایعات از معرفی گلکسی S10 در آغاز سال 2019 خبر می‌دهند؛ همچنین گفته می‌شود که اولین گوشی تاشوی سامسونگ در کنفرانس جهانی موبایل 2019 (MWC 2019) که در بهمن ماه برگزار می‌شود، رونمایی خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر