;
coinex

گوشی ویوو نکس (Vivo NEX) به یک دوربین سلفی متحرک مجهز است

ویوو هفته پیش اعلام کرد که در 12 ژوئن (22 خردادماه) گوشی ویوو نکس (Vivo NEX) را معرفی خواهد کرد. این پرچم‌دار با یک ویژگی جذاب رخ نشان می‌دهد.

انتظار می‌رود که سازنده چینی در ساخت این گوشی هوشمند از برخی ویژگی‌های گوشی مفهومی ویوو اپکس (Vivo APEX) مانند دوربین سلفی متحرک و اسکنر اثر انگشت تلفیق شده با صفحه نمایش استفاده کرده باشد. ویوو اپکس چند ماه پیش رونمایی شد.


تماشا کنید: نگاه نزدیک به اولین گوشی بدون حاشیه‌ واقعی ؛ ویوو اپکس


ویوو امروز یک عکس از گوشی ویوو نکس در صفحه اصلی خود در شبکه اجتماعی چینی ویبو (Weibo) منتشر کرد و نشان داد که این گوشی هوشمند هم با یک دوربین سلفی متحرک عرضه می‌شود.

همان طور که در تصویر زیر مشاهده می‌شود، دوربین سلفی این گوشی هوشمند مانند دوربین سلفی سایر گوشی‌های موجود در بازار، در حاشیه بالایی نمایشگر دیده نمی‌شود، بلکه در قسمت بالای گوشی قرار دارد و زمانی که کاربر به آن نیاز دارد از بدنه گوشی خارج می‌شود. ویوو اعلام کرده که تنها 0.8 ثانیه طول می‌کشد تا سنسور دوربین سلفی ویوو اپکس از بدنه آن خارج گردد.

ویوو نکس

ویوو در کنار عکس جدیدی که در ویبو منتشر کرده، نوشته است به کاربران نشان می‌دهد که چگونه دوربین سلفی ویوو نکس تجربه متفاوتی از عکاسی را در اختیار آن‌ها می‌گذارد. انتظار می‌رود که این محصول در چند مدل عرضه شود. سایت چینی 3C body اخیرا این گوشی هوشمند را در سه مدل ویوو نکس، ویوو نکس ای (Vivo NEX A) و ویوو نکس اس (Vivo NEX S) به تصویر کشیده است. این احتمال وجود دارد که نکس ای در کشور چین و دو مدل دیگر در سایر بازارهای جهان عرضه شود.

مشخصات فنی گوشی ویوو نکس

در گزارش‌های قبلی گفته شده بود که مدل پایه این گوشی هوشمند به یک رم 6 گیگابایتی، پردازشگر کوالکام اسنپدراگون 710 و حافظه داخلی 128 گیگابایتی مجهز است و از دوربین سلفی متحرک بهره نمی‌برد. انتظار می‌رود که این محصول با قیمتی کمتر از 800 دلار عرضه شود و دوربین سلفی آن مانند دوربین سلفی گوشی پرچمدار شیائومی می میکس 2 اس (Mi Mix 2S) در انتهای سمت راست پایین بدنه گوشی نصب شده باشد.

ویوو نکس

گوشی‌های سری نکس ویوو برخلاف گوشی‌های ایکس 21 و وی 9 این سازنده به نمایشگرهای ناچ دار مجهز نیستند و احتمالا از نسبت نمایشگر به بدنه 91 درصدی بهره می‌برند. ویوو احتمالا پیشرفته‌ترین مدل از گوشی سری نکس خود را با یک رم 8 گیگابایتی، اسنپدراگون 845 و حافظه داخلی 256 گیگابایتی در اختیار طرفدارانش می‌گذارد. این مدل احتمالا قیمتی در حدود 1000 دلار دارد و از یک دوربین سلفی متحرک بهره می‌برد.

بد نیست بدانید که کوالکام چند هفته پیش از پردازنده‌های سری 700 خود رونمایی کرد. این پردازنده در شیائومی می 8 اس ای (Mi 8 SE) به کار رفته و ظاهرا قرار است که در گوشی میان رده گوگل هم مورد استفاده قرار گیرد.

جدیدترین اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر