;
coinex

جزئیات جدیدی در مورد گوشی ویوو نکس مجهز به پنل 6.59 اینچی و رم 6 گیگابایتی

شایعه شده است که ویوو نکس (Vivo NEX) در تاریخ 22 خرداد (12 ژوئن) در سه مدل ویوو نکس، ویوو نکس ای (A) و ویوو نکس اس (S) رونمایی می‌شود.

احتمالا مدل نکس اس ضعیف‌ترین عضو این خانواده است و مانند شیائومی می 8 اس ای (Xiaomi Mi 8 SE) با یک پردازشگر کوالکام اسنپدراگون 710 عرضه می‌شود. گفته شده است که سازنده مشهور چینی می‌خواهد قوی‌ترین مدل از گوشی ویوو نکس را با یک پردازشگر کوالکام اسنپدراگون 845 ارائه کند. یک منبع خبری چینی تصاویری را از این گوشی هوشمند منتشر و مشخصات کلیدی آن را فاش کرده است.


بیشتر بخوانید: شیائومی می ۸ اس ای با پردازشگر کوالکام اسنپدراگون ۷۱۰ و رم ۶ گیگابایتی رونمایی شد


ویوو اوایل سال 2018 از گوشی مفهومی اپکس (APEX) خود با یک نمایشگر OLED رونمایی کرد. برخی از منابع خبری اعلام کردند که این سازنده می‌خواهد همین گوشی هوشمند را با نام ویوو نکس وارد بازار کند. از آنجایی که اپکس با یک پنل 5.99 اینچی رونمایی شد شایعه شده بود که نکس هم با چنین نمایشگری در معرض عموم قرار گیرد. با اینحال تصاویری که اخیرا منتشر شده است نشان می‌دهند که این محصول از یک نمایشگر بزرگ 6.59 اینچی بهره می‌برد.

نمایشگر ویوو نکس

ویوو نکس هم مانند ویوو اپکس از یک دوربین سلفی متحرک بهره می‌برد. یک رم 6 گیگابایتی، حافظه داخلی 128 گیگابایتی و باتری 4,000 میلی‌آمپر ساعتی از دیگر مشخصات این گوشی هوشمند هستند. این محصول احتمالا به یک پردازشگر کوالکام اسنپدراگون 845 هم مجهز است. هنوز مشخص نیست که آیا مدل پیشرفته ویوو نکس با یک رم 8 گیگابایتی، حافظه داخلی 256 گیگابایتی و پردازشگر اسنپدراگون 845 عرضه می‌شود یا خیر.

مدل پیشرفته ویوو نکس

یکی از تصاویری که امروز منتشر شده است سبک طراحی گوشی جدید ویوو را هم نشان می‌دهد. بر اساس این عکس می‌توان گفت که نکس به یک پنل تقریبا تمام صفحه با نسبت نمایشگر به بدنه 91 درصدی، اسکنر تلفیق شده با نمایشگر، دوربین سلفی متحرک و دوربین اصلی دوگانه با آرایش سنسوری عمودی بهره می‌برد.

ویوو تایید کرده است که گوشی جدیدش را در تاریخ 22 خرداد رونمایی می‌کند. شایعه شده است که این گوشی هوشمند یک محصول گران‌قیمت است و کاربران باید برای خریدن مدل دارای تراشه اسنپدراگون 710 بهایی در حدود 800 دلار و برای خریدن مدل مجهز به پردازشگر اسنپدراگون 845 بهایی در حدود 1000 دلار را بپردازند.

جدیدترین اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر