;
coinex

آزمایش دوربین سلفی شیائومی می 8 با عملکرد حالت زیبایی مبتنی بر هوش مصنوعی

کمپانی شیائومی هفته‌ی گذشته از گوشی‌های پرچمدار شیائومی می 8 (Xiaomi Mi 8)، می 8 اس ای (Xiaomi Mi 8 SE) و می 8 اکسپلورر ادیشن (Xiaomi Mi 8 Explorer Edition) رسما رونمایی کرد. به‌تازگی تصاویری از عملکرد دوربین سلفی این پرچمدار در فضای آنلاین منتشر شده است.

کمپانی چینی شیائومی هر ساله تلاش می‌کند تا عملکرد دوربین‌ها در دستگاه‌های خود را بهتر کند. این کمپانی در طی چند سال اخیر موفق شد تا برخی از بهترین دوربین‌ها را همراه با گوشی‌های اقتصادی در بازار دستگاه‌های میان‌رده، معرفی و عرضه کند. شیائومی مدعی شده که گوشی می 8، بهترین دوربین را در میان گوشی‌های شیائومی از جمله می میکس 2 اس دارد. در آزمون‌های DxOMark نیز مشخص شد که شیائومی می 8 با امتیاز مشابه با سامسونگ گلکسی اس 9 پلاس، در رتبه‌ی چهارم بهترین دوربین‌ها قرار دارد.


بیشتر بخوانید: شیائومی می ۸ رونمایی شد؛ اسنپدراگون ۸۴۵ و دوربین دوگانه‌ی پیشرفته خودنمایی می‌کنند


به‌تازگی نمونه عکس‌هایی که با دوربین سلفی شیائومی می 8 ثبت شده، در فضای اینترنت منتشر شده که از کیفیت بالای دوربین سلفی این دستگاه خبر می‌دهد. این دوربین از الگوریتم پرتره‌ی هوش مصنوعی و مود زیبایی هوش مصنوعی پشتیبانی می‌کند. در تصاویر زیر، چهره‌ی دختران را مشاهده می‌کنید که بدون هیچ اشکالی به ثبت رسیده‌اند. دوربین سلفی شیائومی می 8 همچنین می‌تواند افکت بوکه را به زیبایی ثبت کند؛ افکتی که در آن، تصویر پس زمینه به خوبی تار شده و لبه‌ها با دقت شناسایی می‌شوند. این گوشی پرچمدار از دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی در نمای جلویی خود بهره می‌برد که با دیافراگم f/2.0 همراه است. اندازه‌ پیکسل این دوربین به 1.8 میکرون می‌رسد.

به‌تازگی نمونه عکس‌هایی که با دوربین سلفی شیائومی می 8 ثبت شده، در فضای اینترنت منتشر شده که از کیفیت بالای دوربین سلفی این دستگاه خبر می‌دهد.

سنورهای مادون قرمز در فاصله‌ی کمی از دوربین سلفی تعبیه شده‌اند که ویژگی تشخیص چهره‌ی سه‌‌بعدی در این گوشی را امکان‌پذیر می‌کند. شیائومی می 8 از ماژول دوربین دوگانه در پنل پشتی خود بهره می‌برد که یک لنز اصلی زاویه باز Sony IMX363 با اندازه پیکسل 1.4 میکرون و یک لنز ثانویه‌ی S5K3M3،‌ تنظیمات آن را تشکیل می‌دهند. هر دو سنسور 12 مگاپیکسلی هستند،‌ اما دیافراگم متفاوت f/1.8 و f/2.4 را به همراه دارند. این لنزها از تثبیت اپتیکال 4 محوره، زوم اپتیکال و فوکوس خودکار پیکسل دوگانه پشتیبانی می‌کنند.

نسخه‌ی استاندارد و پایه‌ای شیائومی می 8 با قیمت 521 دلار در چین به فروش خواهد رسید.

جدیدترین اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

آزمایش دوربین سلفی شیائومی می 8 با عملکرد حالت زیبایی مبتنی بر هوش مصنوعی آزمایش دوربین سلفی شیائومی می 8 با عملکرد حالت زیبایی مبتنی بر هوش مصنوعی آزمایش دوربین سلفی شیائومی می 8 با عملکرد حالت زیبایی مبتنی بر هوش مصنوعی

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر