;
coinex

مشخصات کامل سونی اکسپریا ایکس زد 3 به بیرون درز کرد

گوشی سونی اکسپریا ایکس زد 3 (Sony Xperia XZ3) به عنوان نسل بعدی ایکس زد 2 رسما رونمایی خواهد شد؛ به‌تازگی مشخصات کامل این دستگاه در فضای آنلاین منتشر شده است.

کمپانی سونی در کنفرانس جهانی موبایل MWC 2018 رسما از گوشی سونی اکسپریا ایکس زد 2 (Sony Xperia XZ2) با سیستم روی تراشه‌ی اسنپدراگون 845 رونمایی کرد. اما جدیدترین اطلاعات فاش شده از این کمپانی، از عرضه‌ی سونی اکسپریا ایکس زد 3 خبر می‌دهند. این گزارش‌ها حاکی از آن هستند که ایکس زد 3 ، ‌تنها به تراشه‌ی کوالکام اسنپدراگون 845 مجهز نخواهد شد. علاوه بر این، گفته می‌شود که تنظیمات دوربین دوگانه‌ی پیشرفته‌ای برای این موبایل در نظر گرفته می‌شود که قبلا نظیر آن را در گوشی اکسپریا ایکس زد 2 پریمیوم (Xperia XZ2 Premium) دیده‌ایم. انتظار می‌رود گوشی سونی اکسپریا ایکس زد 3 در رویداد IFA 2019 که در شهریور ماه امسال در برلین آلمان برگزار می‌شود، در معرض نمایش علاقه‌مندان قرار گیرد.

گوشی سونی اکسپریا ایکس زد 3 (Sony Xperia XZ3) به عنوان نسل بعدی ایکس زد 2 رسما رونمایی خواهد شد؛ به‌تازگی مشخصات کامل این دستگاه در فضای آنلاین منتشر شده است.


بیشتر بخوانید: رندرهای گلکسی نوت ۹ طراحی متفاوت دوربین دوگانه را به نمایش می‌گذارند


اینطور که در برگه‌ی مشخصات سونی اکسپریا ایکس زد 3 مشخص شده،‌ این گوشی در ابعاد 153 در 72 در 10.1 ساخته می‌شود و 183 گرم وزن خواهد داشت که ضخامت آن در مقایسه با ایکس زد 2، به اندازه‌ی 1 میلی‌متر کمتر شده و وزن آن نیز به اندازه‌ی 15 گرم سبک‌تر است. گوشی سونی اکسپریا ایکس زد 3 از یک شاسی با استاندارد IP68 برخوردار شده که از دستگاه در برابر قطره‌های آب محافظت می‌کند. این موبایل هوشمند همچنین از نمایشگر 5.7 اینچی با قابلیت پشتیبانی از فول اچ دی پلاس و رزولوشن 2160 در 1080 پیکسل برخوردار خواهد شد. با این اوصاف می‌توان انتظار داشت که ایکس زد 3 نیز همانند گوشی نسل قبلی خود در نسبت صفحه نمایش به ابعاد 18:9 ساخته شود.

یک تراشه‌ی اسنپدراگون 845 همراه با رم 6 گیگابایتی، قدرت سونی اکسپریا ایکس زد 3 را تامین می‌کند. این موبایل در دو نسخه حافظه داخلی 64 و 128 گیگابایتی عرضه می‌شود که از نصب میکرو اس دی کارت پشتیبانی می‌کند. یک باتری 3240 میلی‌آمپر ساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع کوالکام، یعنی Quick Charge 3.0 برای این موبایل در نظر گرفته شده است. این در حالیست که اکسپریا ایکس زد 2 از باتری 3180 میلی‌آمپر ساعتی برخوردار بود.

سونی اکسپریا ایکس زد 2 به یک دوربین اصلی 19 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 مجهز بود. اما ایکس زد 3 به ماژول دوربین دوگانه مجهز می‌شود که یک لنز اصلی 19 مگاپیکسلی (دیافراگم f/2.0) و یک لنز ثانویه‌ی 12 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.6،‌ تنظیمات آن را تشکیل می‌‌دهند. این تنظیمات به گوشی اکسپریا ایکس زد 2 پریمیوم شباهت دارد. در این برگه‌ی مشخصات از سونی اکسپریا ایکس زد 3 مشخص شده که دورین سلفی 13 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0،‌ از دیگر شباهت‌های این دستگاه با ایکس زد 2 پریمیوم خواهد بود. این گوشی هوشمند از اندروید 8.1 اوریو برخوردار خواهد شد.

نظر شما درباره‌ی گوشی پرچمدار سونی چیست؟ آیا دستگاهی با این مشخصات را خریداری می‌کنید؟

جدیدترین اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر