;
coinex

آنر پلی رونمایی شد؛ اولین گوشی آنر با GPU Turbo و گیمینگ 4D

برند آنر از کمپانی هواوی امروز از تکنولوژی جدید GPU Turbo رونمایی کرد؛ گوشی جدید آنر پلی (Honor Play) که امروز معرفی شد، به این تکنولوژی مجهز شده است.

همانطور که از نام آنر پلی مشخص می‌شود، این گوشی هوشمند با تمرکز بر تجربه‌ی هرچه بهینه‌ی بازی طراحی شده و تکنولوژی جدید پردازند‌ه‌ گرافیکی GPU Torbo با هدف ارائه‌ی بازی‌هایی با کیفیت بهتر طراحی شده است. سخت‌افزارهای اصلی گوشی آنر پلی به بسیاری از گوشی‌های پرچمدار شباهت دارد؛ اما تکنولوژی زیرساختی آن که قدرت دستگاه را تامین می‌کند، آنر پلی را به یک دستگاه قدرتمند گیمینگ تبدیل کرده است.

اما چه چیزی آنر پلی را متمایز می‌کند؟

گوشی جدید آنر با تمرکز بر تجربه‌ی بازی با کیفیت بالاتر طراحی شده است. این اولین گوشی برند آنر است که به تکنولوژی GPU Turbo مجهز شده که عملکرد پردازش گرافیکی دستگاه را به اندازه‌ی 60 درصد افزایش می‌دهد. در نتیجه، اجرای بازی‌ها در مقایسه با گوشی‌های شیائومی می 8 (Xiaomi Mi 8)، آیفون X و حتی شیائومی می میکس 2 اس (Xiaomi Mi Mix 2S) با کیفیت بهتری انجام می‌شود. این کمپانی مدعی است که گوشی جدید آنر پلی به‌راحتی می‌تواند گوشی‌های نامبرده را در زمینه‌ی سرعت بروزرسانی از صحنه‌ی رقابت خارج کند و تجربه‌ی بازی بهینه‌تری را در اختیار کاربران قرار دهد.


بیشتر بخوانید: شیائومی می ۸ رونمایی شد؛ اسنپدراگون ۸۴۵ و دوربین دوگانه‌ی پیشرفته خودنمایی می‌کنند


علاوه بر این، آنر پلی به تجربه‌ی گیمینگ 4D مجهز شده که تامین قدرت آن را همان تکنولوژی GPU Turbo به عهده دارد. آنر پلی به لطف گیمینگ 4D می‌تواند صحنه‌های بازی مختلف مثل حرکت‌های سریع، لرزش‌ها و انفجارها را به خوبی شناسایی کند. کاربران این گوشی‌ جدید آنر همچنین از تجربه‌ی صدای 3D برخوردار می‌شوند و می‌توانند جهت صداهای بازی را تشخیص دهند. گزارش شده که آنر پلی از یک فیلم مخصوص در صفحه نمایش خود بهره می‌برد که می‌تواند بازتاب نمایشگر در محیط‌های پرنور را کاهش دهد و تجربه‌ی گیمینگ بهتری را در این شرایط فراهم کند. شبکه‌ی اتصالی گوشی نیز بهینه‌سازی شده تا کاربر در جریان بازی، به راحتی بتواند اتصال اینترنت خود را از وای فای به دیتای موبایل تغییر دهد،‌ بدون اینکه تغییر چشمگیری در جریان بازی ایجاد شود.

مشخصات فنی گوشی آنر پلی

آنر پلی از صفحه نمایش 6.3 اینچی فول اچ دی پلاس با رزولوشن 2340 در 1080 برخوردار شده که یک ناچ نیز در قسمت بالایی آن دیده می‌شود. این اسمارت فون گیمینگ برخلاف سایر گوشی‌های برند آنر،‌ از بدنه‌ی فلزی برخوردار شده که نوارهای آنتن در قسمت پایینی آن طراحی شده‌‌اند. ماژول دوربین اصلی دوگانه در پنل پشتی، در گوشه‌ی سمت چپ و بالای پنل قرار دارد. اسکنر اثر انگشت نیز در قسمت مرکزی این پنل تعبیه شده است. آنر پلی در سه تنوع رنگی بنفش، آبی و مشکی عرضه خواهد شد.

یک تراشه‌ی Kirin 970 نیز تامین قدرت گوشی جدید آنر را به عهده دارد. آنر پلی در دو نسخه‌ی مجهز به رم 4 گیگابایتی + حافظه داخلی 64 گیگابایتی و رم 6 گیگابایتی + حافظه‌ی 64 گیگابایتی در دسترس قرار خواهد گرفت. این میزان حافظه‌ی داخلی با نصب میکرو اس دی کارت تا 256 گیگابایت افزایش می‌یابد. تنظیمات دوربین دوگانه‌ی این موبایل را یک لنز اصلی 16 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 و لنز ثانویه‌ی 2 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 تشکیل می‌دهند که از عکسبرداری مبتنی بر هوش مصنوعی و حالت‌های واقعیت افزوده پشتیبانی می‌کنند. یک دوربین 16 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 نیز در نمای جلویی دستگاه قرار دارد.

مشخصات فنی گوشی آنر پلی

آنر پلی از باتری 3750 میلی‌آمپر ساعتی برخوردار شده که یک روز کامل را برای کاربران پرمصرف، دوام می‌آورد. از دیگر مشخصات گوشی جدید آنر می‌توان به بلوتوث 4.2، وای فای ای‌سی و جی‌پی‌اس اشاره کرد. اندروید 8.1 اوریو همراه با رابط کاربری EMUI 8.2 به صورت پیش‌فرض روی این گوشی اجرا می‌شود.

گوشی آنر پلی با قیمت کمتری نسبت به آنر 10 (Honor 10) به فروش می‌رسد. نسخه‌ی رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی این موبایل هوشمند با قیمت 1999 یوان معادل 312 دلار عرضه خواهد شد. نسخه‌ی رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی آن نیز با برچسب قیمتی 2399 یوان،‌ معادل 375 دلار در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. یک گوشی نسخه‌ی محدود با نام آنر پلی کوول (Honor Play Cool) نیز معرفی شده که با طراحی ویژه‌ای در پنل پشتی خود همراه است. این موبایل با قیمت 2499 یوان،‌ معادل 390 دلار به فروش خواهد رسید. فروش رسمی نسخه‌ی معمولی آنر پلی از 21 خرداد (11 ژوئن) آغاز خواهد شد؛ این در حالیست که نسخه‌ی ویژه‌ی این موبایل از تیر ماه در بازارها عرضه خواهد شد.

جدیدترین اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

آنر پلی از صفحه نمایش 6.3 اینچی فول اچ دی پلاس با رزولوشن 2340 در 1080 برخوردار شده که یک ناچ نیز در قسمت بالایی آن دیده می‌شود.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    چه موقع وارد ایران می شود

    پاسخ