;
coinex

گوشی پرچمدار اوپو فایند ایکس در تاریخ 19 ژوئن رونمایی می‌شود

سازنده مشهور چینی اخیرا تایید کرده است که گوشی پیشرفته اوپو فایند ایکس (OPPO Find X) خود را در تاریخ 29 خرداد (19 ژوئن) در معرض عموم قرار می‌دهد.

چند روز پیش گوشی‌هایی از شرکت اوپو با شماره سریال‌های PAFM00 و PAFT00 در فروشگاه آنلاین چینی 3 سی بادی (3C body) قرار گرفتند. انتظار می‌رود که این دو گوشی هوشمند مدل‌هایی از گوشی اوپو فایند ایکس باشند. لیست موجود در سایت 3 سی بادی تنها به این امر اشاره دارد که این دو گوشی فناوری شارژ 5 ولتی / 4 آمپری (20 واتی) را پشتیبانی می‌کند. این دو محصول امروز توسط سازمان تنا تایید شدند. لیست منتشر شده توسط تنا فاقد عکس است اما نشان می‌دهد که دو محصول تایید شده، گوشی‌هایی پرچمدار هستند.

گوشی‌های PAFM00 و PAFT00 مشخصات فنی مشابهی دارند با این حال می‌توان گفت که یکی از این دو گوشی فاقد ویژگی‌های پیشرفته‌ای مانند قابلیت تشخیص چهره 3 بعدی یا بزرگنمایی بصری 5 ایکس است.

مشخصات فنی اوپو فایند ایکس

در لیست منتشر شده توسط تنا قید شده است که اوپو فایند ایکس از بدنه‌ای با وزن 186 گرم و ابعادی معادل 156.7 در 74.3 در 9.4 میلی‌متر بهره می‌برد. شایعه شده که این گوشی هوشمند به یک نمایشگر 6.4 اینچی آمولد ناچ دار مجهز است.


بیشتر بخوانید: مشخصات فنی اوپو فایند ایکس لو رفت


انتظار می‌رود که این گوشی هوشمند مانند گوشی‌های پیشرفته گلکسی سامسونگ به یک پنل دارای لبه‌های منحنی شکل مجهز شده باشد. متاسفانه هیچ عکسی توسط تنا از فایند ایکس منتشر نشده، از این رو نمی‌توان در مورد سبک طراحی این گوشی هوشمند حرفی زد.

طراحی اوپو فایند ایکس

ظاهرا این محصول از یک پردازشگر 2.8GHz هشت هسته‌ای و رم 8 گیگابایتی بهره می‌برد. احتمالا پردازشگر به کار رفته در این گوشی اسرارآمیز تراشه کوالکام اسنپدراگون 845 است. باید به این نکته هم اشاره کرد که گوشی جدید اوپو با یک حافظه داخلی 128 گیگابایتی با قابلیت پشتیبانی کارت حافظه میکرو SD و سیستم عامل اندروید 8.1 اوریو به تنا رسیده است.

طبق اطلاعات منتشر شده توسط این سازمان، اوپو فایند ایکس از یک دوربین دوگانه اصلی با سنسور 16 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی و باتری 3,645 میلی‌آمپر ساعتی با قابلیت پشتیبانی فناوری شارژ سریع از طریق پورت یو اس بی نوع سی هم بهره می‌برد. انتظار می‌رود که دوربین دوگانه این محصول از نوع پریسکوپی باشد و بتواند قابلیت زوم 5 ایکس را نیز ارائه کند. تنا در لیست خود به یک دوربین 25 مگاپیکسلی هم اشاره کرده است. برخی از منابع خبری گفته‌اند که این گوشی هوشمند هم مانند هواوی پی 20 پرو و آیفون 2019 با دوربین سه گانه اصلی عرضه می‌شود.

جدیدترین اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر