;
coinex

گوشی های نسل بعدی اوپو به صفحه نمایش‌ Edge OLED سامسونگ مجهز خواهند شد

جدیدترین گزارش‌ها حاکی از آن هستند که کمپانی سامسونگ، تامین صفحه نمایش اج اولد (Edge OLED) برای گوشی های نسل بعدی اوپو را به عهده خواهد داشت.

سامسونگ گوشی‌های خود را با سبک طراحی مخصوص به خود،‌ از سایر گوشی‌های بازار متمایز می‌کند؛ صفحه نمایش‌های اج. این نمایشگرها که در لبه‌های سمت راست و چپ کمی انحنا و خمیدگی دارند، با هدف ایجاد حس بهتر در دستان کاربر طراحی می‌شوند.

اما جدیدترین گزارش‌ها مدعی شده‌اند که این غول فناوری کره‌ای قصد دارد تامین صفحه‌ نمایش اج اولد برای گوشی‌های نسل بعدی اوپو را به عهده داشته باشد و این سبک طراحی را با برندهای دیگر به اشتراک بگذارد. کمپانی اوپو در حال حاضر، رتبه‌ی پنجم در بازار جهانی گوشی‌های هوشمند را در اختیار دارد. با این اوصاف، گوشی های نسل بعدی اوپو احتمالا شباهت زیادی به پرچمداران سامسونگ خواهند داشت.


بیشتر بخوانید: گوشی پرچمدار اوپو فایند ایکس در تاریخ ۱۹ ژوئن رونمایی می‌شود


این گزارش‌ها همچنین مدعی هستند که سامسونگ،‌ پنل‌های اولد انعطاف‌پذیر و 6.42 اینچی خود را از همین ماه در اختیار کمپانی اوپو قرار خواهد داد. این اولین باری نیست که سامسونگ، نمایشگرهای اوپو را تامین می‌کند؛ اما اولین باری است که نمایشگرهای اولد انعطاف‌پذیر خود را با شرکت‌های دیگر به اشتراک می‌گذارد.

از آنجاییکه نام Edge در گوشی‌های برند سامسونگ استفاده می‌شود، پس گوشی‌های نسل بعدی اوپو قطعا با نام و برند تجاری دیگری معرفی می‌شوند. گفته می‌شود که این سبک طراحی باعث می‌شود که قیمت این گوشی‌ها نیز نسبت به مدل‌های نسل قبلی افزایش یابد.

صفحه نمایش‌های معمولی با قیمتی معادل 20 دلار معامله می‌شوند؛ این در حالیست که نمایشگرهای خمیده، هزینه‌ای معادل 100 دلار را برای اوپو به همراه خواهند داشت. اگر این اخبار صحت داشته باشند، این احتمال وجود دارد که گوشی های نسل بعدی اوپو از مرداد ماه امسال با نمایشگرهای انعطاف‌پذیر همراه شوند.

بد نیست بدانید که این کمپانی چینی قصد دارد در 30 خرداد ماه (20 ژوئن) از گوشی جدید اوپو ایکس رونمایی کند. انتظار می‌رود که این گوشی پرچمدار از تراشه‌ی کوالکام اسنپدراگون 845 و رم 8 گیگابایتی برخوردار شود.

جدیدترین اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر