;
coinex

معرفی ساعت هوشمند VivoWatch BP ایسوس با قابلیت‌ سنجش فشار خون

ایسوس ساعت جدیدی معرفی کرده است که توانایی سنجش فشار خون را نیز دارد. نام ساعت هوشمند جدید این کمپانی  VivoWatch BP  است.

به گزارش تکراتو، پس از عرضه‌ی ZenWatch 3 در سال ۲۰۱۶ میلادی، ایسوس پوشیدنی‌ جدیدی معرفی نکرده بود.  به نظر می‌رسید که این کمپانی تولید ساعت‌های اندرویدی را به صورت کلی کنار گذاشته باشد اما در نمایشگاه کامپیوتکس از یک ساعت اندرویدی جدید به نام VivoWatch BP که قابلیت سنجش فشار خون را نیز دارد، رونمایی کرد.

ساعت هوشمند جدید ایسوس نسل بعدی VivoWatch  قدیمی و کم مصرف این شرکت است که سه سال پیش آن را معرفی کرده بود. البته این ساعت جدید ویژگی ها و قابلیت های متفاوتی دارد.

بررسی ساعت جدید ایسوس با قابلیت سنجش فشار خون

در این ساعت یک ابزار سنجش فشار خون تعبیه شده که کمتر ساعتی وجود دارد که این ویژگی را داشته باشد. VivoWatch BP  از ظاهری زیبا و خیره کننده برخوردار نیست؛ دارای حاشیه‌های ضخیم و سنسور‌های اضافی است که باعث شده از زیبایی آن کاسته شود.

ابزار سنجش فشار خون این گجت برخلاف مدل‌های دیگر، علاوه بر سنسور ECG (الکتروکاردیوگرام یا نوار قلب)، سنسور دیگری هم دارد. این سنسور با روش فتوتلیسیموگرافی یا PPG سعی می‌کند که بر اندازه‌ و حجم اعضای بدن نیز نظارت کند.

قابلیت‌ سنجش فشار خون

دو عدد از سنسور‌های ECG و PPG در بدنه‌ی جلویی و پشتی این محصول تعبیه شده که می‌توانند اطلاعات درست و دقیقی از وضعیت سلامتی کاربر به او بدهند. کاربر برای مشاهده‌ی اطلاعات مربوط به فشار خونش می‌تواند با یک سوایپ، گجت را در حال آماده باش قرار داده و انگشت خود را روی نمایشگر قرار داده و بعد از ۱۵ تا ۲۰ ثانیه از فشار خون خود مطلع شود.

این ساعت همچنین با استفاده از هوش مصنوعی قادر است ضربان قلب، کیفیت خواب، شاخص استرس و اطلاعات فعالیت بدنی کاربر را نیز اندازه گیری کند و توصیه‌های لازم را به وی بدهد. ردیاب  GPS، قابلیت اتصال به تلفن همراه و عمر باتری ۲۸ روزه از دیگر ویژگی‌ها و مشخصات این ساعت هوشمند است.

ساعت VivoWatch BP  قرار است اواسط تیرماه با قیمت ۱۶۹ دلار به بازار آسیا عرضه شود.

.

منبع: engadget

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر