;
coinex

اپل واچ جدید با دکمه های فیزیکی ثابت در راه است

در ساخت اپل واچ جدید قرار است از دکمه‌های فیزیکی ثابت استفاده شود. این مدل جدید با موتور تپتیکی، در برابر فشرده‌ شدن، واکنش القایی نشان می‌دهد.

به گزارش تکراتو، در نسل آتی اپل واچ قرار است از دکمه‌های فیزیکی ثابت استفاده شود. این دکمه ها از طریق موتور تپتیک، نسبت به لمس کاربر از خود واکنش القایی نشان می‌دهند. در این مدل از پیکربندی و ترکیب مشابه دکمه‌های ساعت هوشمند استفاده شده است.

استفاده از دکمه های فیزیکی ثابت در اپل واچ جدید

اپل واچ جدید شامل دکمه های فیزیکی ثابت برای استفاده خواهد بود. استفاده از دکمه‌های فیزیکی ثابت دارای مزیت هایی است که از جمله می توان به مقاوت بیشتر اپل واچ در برابر نفوذ آب و گرد وغبار اشاره کرد.

این دکمه‌ها همچنین فضای کمتری هم در بخش داخلی اشغال می‌کنند؛ بنابراین می توان در این‌ فضای باقی مانده از تجهیزات بیشتر یا باتری بزرگ‌تر هم استفاده کرد.

به نظر می رسد که بخشی از این دکمه‌ها برای جمع‌آوری داده‌های سلامتی استفاده شوند و بتوان از طریق آن‌ها، ضربان قلب را بررسی کرد. اپل واچ از طریق سنسورهایی که در زیر دستگاه و در مجاورت پوست دست قرار دارند، ضربان قلب را بررسی می‌کند.

ساعت هوشمند جدید این شرکت احتمالاً پاییز امسال رونمایی خواهد شد.

.

منبع: fastcompany

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر