;
coinex

فاکسکان بزرگترین شرکت فناوری چین خواهد شد؛ همکاری با شرکت‌هایی فراتر از اپل

کمپانی فاکسکان قصد دارد تا با تغییر استراتژی و همکاری با شرکت‌هایی فراتر از اپل، به بزرگترین شرکت فناوری چین تبدیل شود.  

به گزارش تکراتو، فاکسکان یکی از شرکت‌های اصلی مونتاژکننده گوشی‌های آیفون اپل است. این کمپانی جدیدا در راستای طرح توسعه‌ی شرکت، در حال دنبال کردن راهکارهای جدیدی است. فاکسکان تصمیمی انقلابی گرفته و قصد دارد از وابستگی خود به کوپرتینویی‌ها بکاهد تا بتواند عرصه‌های جدیدی از رشد و توسعه را تجربه کند.


بیشتر بخوانید: تلاش فاکسکان و TSMC برای همکاری با شیائومی


تبدیل شدن فاکسکان به بزرگترین شرکت فناوری چین

سهام شرکت تایوانی، با واحد تولید هوشمند و بخش محاسبات ابری آن در بازار بورس عرضه شد. اکنون فاکسکان در فهرست بورس اوراق بهادار شانگهای قرار دارد و به گزارش بلومبرگ، ارزش سهام آن خیلی سریع افزایش یافته است.

ارزش سهام فاکسکان با رشد حداکثری ۴۴ درصدی به ۳.۰۹ دلار افزایش یافته و ارزش بازار شرکت FII به بیش از ۶۱ میلیارد دلار رسیده است. فاکسکان از سال ۲۰۱۵ توانسته است ۴.۲۲ میلیارد دلار سرمایه خود را افزایش دهد و به ارزشمندترین شرکت فناوری چینی ثبت‌شده در بورس اوراق بهادار شانگهای تبدیل گردد.

این شرکت برای فرآیند مونتاژ از ربات‌های مختلفی استفاده می‌کند و توانسته گام‌های بلندی در مسیر اتوماسیون کامل خط تولید بردارد و به پیشرفت های خود ادامه دهد.

تحلیلگران معتقدند فاکسکان خواهد توانست به بزرگترین شرکت فناوری چین تبدیل شود زیرا این شرکت توانسته با بسیاری از کمپانی های موفق ارتباطی مناسب داشته باشد.

.

منبع: 9to5mac

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر