coinex
راهنمای خرید تکراتو

ابعاد ناچ نمایشگر و حاشیه پایینی گوشی پرچمدار پیکسل 3 ایکس ال گوگل فاش شد

چند روز پیش یک تصویر اولیه در فضای مجازی قرار گرفت و ابعادی از نمای جلوی گوشی پرچمدار گوگل پیکسل 3 ایکس ال (Pixel 3 XL) را نشان داد.

این عکس توسط استیو همرستوفر که بیشتر با نام مستعار آن لیکس (OnLeaks) شناخته می‌شود، منتشر شده است و برخی از شایعات مرتبط با گوشی پیکسل 3 ایکس ال را نظیر قرار داشتن یک ناچ در بالا و یک حاشیه در پایین نمایشگر این محصول تایید می‌کند. ناچ نمایشگر گوشی بزرگ 2018 گوگل از ناچ تعداد زیادی از گوشی‌های اندروید عمیق‌تر است و بیشتر به ناچ نمایشگر گوشی شیائومی می 8 (Xiaomi Mi 8) شباهت دارد. البته باید به این نکته اشاره کرد که سازنده مشهور چینی یک دوربین 3 بعدی را در ناچ صفحه نمایش گوشی جدیدش نصب کرده و طبق اطلاعات موجود گوگل پیکسل 3 ایکس ال فاقد این فناوری است.


بیشتر بخوانید: شیائومی می ۸ Explorer Edition رسما معرفی شد


برای اینکه اندازه ناچ پنل پیکسل 3 ایکس ال گوگل را درک کنید بد نیست بدانید که ناچ نمایشگر گوشی وان پلاس 6 (OnePlus 6) با ابعادی معادل 19.62 در 7.69 میلی‌متر 20 درصد باریک‌تر و 5 میلی‌متر کوتاه‌تر از ناچ نمایشگر گوشی گوگل است.

مشخصات فنی گوشی پرچمدار پیکسل 3 ایکس ال گوگل

منابع خبری گفته‌اند که گوگل یک ناچ بزرگ را بر روی گوشی پیکسل 3 ایکس ال خود نصب کرده است تا بتواند یک سنسور ثانویه دوربین سلفی را با هدف ارائه تشخیص عمق و قابلیت عکاسی پرتره بهتر در این قسمت نصب کند. هنوز مشخص نیست که چرا غول دنیای مجازی می‌خواهد یک دوربین سلفی دوگانه را بر روی گوشی جدیدش نصب کند اما تمایلی به مجهز سازی آن به یک دوربین اصلی دوگانه ندارد. تعداد زیادی از منابع خبری صنعتی گفته‌اند که پیکسل 3 و برادر بزرگ‌ترش مانند گوشی‌های سری پیکسل 2 به اسپیکرهای استریو جلویی هم مجهز هستند.

علاوه بر این گفته شده است که حداقل یکی از مدل‌های گوشی پیکسل 3 ایکس ال با یک رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی عرضه می‌شود. استفاده از این ترکیب سخت افزاری در یک گوشی پرچمدار 2018 کمی نامتعارف است زیرا تعداد زیادی از گوشی‌های پیشرفته‌ اندرویدی که امسال معرفی شدند از رم 6 گیگابایتی بهره می‌برند.

منابع خبری گفته‌اند که گوگل گوشی‌های جدیدش را هم مانند گوشی‌های سری پیکسل 2 بدون جک 3.5 میلی‌متری هدفون عرضه می‌کند. طبق اطلاعات موجود اندازه نمایشگر محصولات جدید این سازنده بزرگ‌تر از نمایشگر گوشی‌های پیکسل 2 (5.3 اینچی) و پیکسل 2 ایکس ال (6.2 اینچی) است. همچنین گفته شده است که جانشین پیکسل 2 ایکس ال از یک نمایشگر OLED ساخته شده توسط شرکت ال جی دیسپلی (LG Display) بهره می‌برد.

انتظار می‌رود که گوشی‌های سری پیکسل 3 گوگل در اوایل ماه اکتبر (اواسط مهر ماه) رونمایی شوند و چند هفته بعد از تاریخ معرفی در اختیار کاربران قرار گیرند.

اندازه ناچ و حاشیه پایین پیکسل 3 ایکس ال

جدیدترین اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: androidheadlines

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر