;
coinex

ال جی جی 8 تین کیو با صفحه نمایش 4K LCD همراه می‌شود

آخرین گزارش‌‌ها از پرچمدار آینده‌ی کمپانی ال‌جی، از وجود صفحه نمایش 4K LCD در گوشی ال جی جی 8 تین کیو (LG G8 ThinQ) خبر می‌دهند.

گوشی‌های ال جی جی 7 تین کیو (LG G7 ThinQ) و ال جی وی 35 تین کیو (LG V35 ThinQ)، جدیدترین پرچمداران کمپانی ال‌جی هستند. گفته می‌شود که این غول فناوری کره‌ای قصد دارد تا پایان سال 2018، پرچمدار دیگری را با نام ال جی وی 40 تین کیو (LG V40 ThinQ) معرفی کند که به سیستم روی تراشه‌ی اسنپدراگون 845 مجهز خواهد شد.

گوشی جی 7 تین کیو از صفحه نمایش LCD برخوردار بود؛ این در حالیست که وی 35 تین کیو با یک پنل نمایشگر اولد معرفی و عرضه شد. گفته می‌شود که وی 40 تین کیو نیز با نمایشگر اولد به فروش خواهد رسید.

افشاگر معتبر و معروف چینی، Ice Universe، اطلاعات جدیدی را پیرامون گوشی پرچمدار ال جی جی 8 تین کیو فاش کرده است که احتمالا در سال 2019 معرفی می‌شود. این افشاگر مدعی شده که این موبایل هوشمند از پنل نمایشگر LCD برخوردار می‌شود که از رزولوشن 4K پشتیبانی خواهد کرد.


بیشتر بخوانید: مقایسه ال جی جی ۷ تین کیو با آیفون X : کدام گوشی پرچمدار را انتخاب کنیم؟


اکثر گوشی‌های پرچمدار که در بازار به فروش می‌رسند، با رزولوشن فول اچ دی پلاس یا کواد اچ دی پلاس همراه هستند. ال‌جی یکی از اولین شرکت‌هایی بود که گوشی‌های خود را با رزولوشن کواد اچ دی به بازار معرفی کرد. حال شایع شده که این شرکت کره‌ای قصد دارد گوشی ال جی جی 8 تین کیو را با صفحه نمایش ال‌سی‌دی و رزولوشن 4K در اختیار علاقه‌مندان قرار دهد. البته این خبر به صورت رسمی تایید نشده است و تنها پیش‌بینی می‌شود که جی 8 تین کیو با قابلیت پشتیبانی از محتوای 4K به بازار عرضه شود. پشتیبانی از این رزولوشن می‌تواند تجربه‌ی تماشای محتوای واقعیت مجازی را به طور چشمگیری بهبود بخشد.

در حال حاضر، کمپانی سونی تنها شرکتی است که پرچمداران خود را با رزولوشن 4K راه‌اندازی کرده است؛ گوشی جدید سونی اکسپریا ایکس زد 2 پریمیوم، تجربه‌ی شگفت‌انگیز 4K HDR را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. کمپانی ال‌جی تا به حال، علاقه‌ی چندانی به ویژگی‌های واقعیت مجازی نشان نداده است؛ اما اینطور که به نظر می‌رسد، قصد دارد در سال آینده، این ویژگی‌ها را در اختیار کاربران خود قرار دهد.

پشتیبانی از رزولوشن 4K در گوشی ال جی جی 8 تین کیو می‌تواند استراتژی جدید ال‌جی برای رقابت با گوشی‌های سامسونگ باشد؛ گفته می‌شود گوشی‌های پرچمدار سامسونگ گلکسی اس 10 و اس 10 پلاس نیز که در سال 2019 عرضه می‌شوند، کیفیت رزولوشن جدیدی را ارائه می‌کنند. گوشی‌های سری گلکسی اس سامسونگ در سال 2019 از پنل نمایشگر آمولد برخوردار خواهند شد.

پیش‌بینی می‌شود که جی 8 تین کیو از سیستم روی تراشه‌ی کوالکام اسنپدراگون 855 برخوردار شود. البته هنوز نمی‌توان درباره‌ی مشخصات این گوشی هوشمند نظر نهایی را صادر کرد.

جدیدترین اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر