;
coinex

حمله به نیروی دریایی ارتش آمریکا توسط هکرهای چینی

حمله به نیروی دریایی ارتش آمریکا توسط هکرهای چینی انجام شده است. هکرها با نفوذ به سرورهای این شرکت توانستند به اطلاعات حساسی دست یابند.

به گزارش تکراتو، هکرهای چینی به یک شرکت پیمانکار نیروی دریایی ارتش آمریکا حمله کرده و موفق شدند به اطلاعات حساسی در مورد جنگ افزارهای زیردریایی پنتاگون دست یابند. تعدادی از منابع خبری آمریکایی اعلام کردند که این هکرها به دولت چین وابسته هستند.

حمله به نیروی دریایی ارتش آمریکا

حجم اطلاعات سرقت رفته توسط هکرها بالغ بر ۶۱۴ گیگابایت بوده و مربوط به طرحی موسوم به اژدهای دریاست. برخی اطلاعات مربوط به سیستم های ارسال پیام و حسگرها، اتاق های مخابراتی زیردریایی های آمریکایی، سیستم های رمزگذاری آنها و واحدهای جنگ الکترونیک این زیردریایی ها نیز به دست هکرها افتاده است. تمامی این اطلاعات ماهیت فوق محرمانه داشته اند.

این اطلاعات سرقت شده حاوی داده هایی در مورد برنامه های نیروی دریایی ارتش آمریکا برای تولید موشک های مافوق صوت ضدکشتی بوده است. این نوع موشک ها قرار است در زیردریایی های ارتش آمریکا استفاده شوند.

حمله به نیروی دریایی ارتش آمریکا در ماه های ژانویه و فوریه انجام شده و پلیس فدرال آمریکا به همراه نیروی دریایی ارتش این کشور در حال تحقیق و بررسی در این زمینه هستند.

آمریکایی ها تاکنون از هرگونه اظهار نظر در مورد این حمله خودداری کرده اند و سفارت چین در آمریکا هم از این مساله اظهار بی اطلاعی نموده است.

نام شرکتی که مورد حمله قرار گرفته نیز مشخص نیست ولی این شرکت نیز ماهیت نظامی دارد و ساختمان و دفتر آن در نیوپورت واقع در رودآیلند است.

 

بیشتر بخوانید:

.

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر