;
coinex

پوستر جدید شیائومی ردمی 6 از رونمایی این موبایل در 22 خرداد خبر می‌دهد

تصویر جدیدی که از پوستر شیائومی ردمی 6 (Xiaomi Redmi 6) منتشر شده،‌ نمای اصلی این دستگاه را به نمایش می‌گذارد. این موبایل هوشمند در تاریخ 22 خرداد (12 ژوئن) معرفی خواهد شد.

کمپانی چینی شیائومی قصد دارد گوشی میان‌رده‌ی جدیدی از سری ردمی را معرفی کند. این کمپانی در رویدادی که 22 خرداد (12 ژوئن) برگزار می‌شود، از نسل ششم گوشی‌های سری ردمی، یعنی شیائومی ردمی 6 رونمایی خواهد کرد.

مدیر کمپانی شیائومی، لین بین، امروز تصویری از پوستر جدید شیائومی ردمی 6 را منتشر کرده که نمای جلویی این دستگاه را نمایش می‌دهد. این تصویر به گوشی شیائومی که اخیرا در وب‌سایت تنا رویت شده بود شباهت دارد که با نام ردمی 6 ای (Redmi 6A) معرفی شده بود.


بیشتر بخوانید: تصویر واقعی از شیائومی ردمی ۶ در رنگ طلایی منتشر شد


اینطور که به نظر می‌رسد، شیائومی ردمی 6 برخلاف تصاویری که قبلا از آن منتشر شده بود، به ناچ نمایشگر مجهز نیست؛ این در حالیست که بسیاری از تولیدکننده‌های امروزی، از این سبک طراحی در گوشی‌های خود استفاده کرده‌اند. نکته‌ی دیگر اینکه، حاشیه‌های تقریبا قطوری در اطراف صفحه نمایش دیده می‌شود.

تصویر جدیدی که از پوستر شیائومی ردمی 6 (Xiaomi Redmi 6) منتشر شده،‌ نمای اصلی این دستگاه را به نمایش می‌گذارد. این موبایل هوشمند در تاریخ 22 خرداد (12 ژوئن) معرفی خواهد شد.

مشخصات شیائومی ردمی 6

جدیدترین فهرست تنا که دقیقا همین تصویر از گوشی شیائومی ردمی 6 را فاش کرده بود، مشخصاتی از این دستگاه را نیز منتشر کرده است. در این فهرست مشخص شد که جدیدترین گوشی میان‌رده‌ی شیائومی از صفحه نمایش 5.45 اینچی اچ دی پلاس برخوردار می‌شود که با رزولوشن 1440 در 720 پیکسل همراه شده و در نسبت صفحه نمایش به بدنه‌ی 18:9 ساخته شده است.

تصویر جدید از پوستر شیائومی ردمی 6 همچنین نشان می‌دهد که این اسمارت فون به یک دوربین تک لنزی با فلاش LED در نمای جلویی خود مجهز شده که عکس‌های سلفی بهتری را به ثبت می‌رساند. دکمه‌های تنظیم صدا و پاور در لبه‌ی سمت راستی دستگاه قرار دارند. انتظار می‌رود که اسکنر اثر انگشت این موبایل در پنل پشتی تعبیه شود. علاوه بر این، گفته می‌شود که ردمی 6 از ویژگی فیس آنلاک برخوردار خواهد شد.

پوستر جدیدی که از این گوشی هوشمند منتشر شده، به وجود پردازنده‌ی مدیاتک هلیو پی 22 در شیائومی ردمی 6 اشاره می‌کند. این پردازنده از هشت هسته‌ی Cortex A53 با قدرت پردازش 2.0 گیگاهرتز تشکیل شده است. شیائومی مدعی است که مدیاتک،‌ اولین تولیدکننده‌ای است که تراشه‌های 12 نانومتری را برای بخش گوشی‌های میان‌رده و اقتصادی به ارمغان آورده است. تراشه‌ی هلیو پی 22 با تکنولوژی Neuropilot مدیاتک همراه است که از TensorFlow، TF Lite، Caffe و Caffe 2 پشتیبانی می‌کند. این فناوری می‌تواند بهترین منابع هوش مصنوعی را برای بازدهی بیشتر توسعه‌دهندگان، انتخاب کرده و در اختیار آنها قرار دهد.

پیش‌بینی می‌شود که شیائومی ردمی 6 از ماژول دوربین دوگانه در پنل پشتی خود برخوردار شود که به صورت افقی در کنار هم قرار می‌گیرند و فلاش LED نیز در گوشه‌ی سمت چپ این ماژول تعبیه می‌شود. گفته می‌شود که سنسور اصلی این ماژول دوربین 12 مگاپیکسلی خواهد بود. اندروید 8.1 اوریو به صورت پیش‌فرض روی این موبایل اجرا می‌شود و احتمالا رابط کاربری MIUI 10 نیز روی این دستگاه نصب خواهد شد.

جدیدترین اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر