;
coinex

مشخصات شیائومی ردمی 6 با نام رسمی می ای 2 لایت منتشر شد

مشخصات گوشی هوشمند شیائومی می ای 2 لایت (Xiaomi Mi A2 Lite) به‌تازگی توسط اداره‌ی ارتباطات سنگاپور منتشر شد؛ مشخصات این گوشی اخیرا با نام شیائومی ردمی 6 (Xiaomi Redmi 6) در تنا رویت شده بود.

هفته‌ی گذشته اخباری را درباره‌ی یک گوشی شیائومی که در تنا رویت شده بود، منتشر کردیم؛ اینطور که به نظر می‌رسد، گوشی نامبرده در تنا، درواقع همان شیائومی می ای 2 لایت است که به‌زودی در سنگاپور معرفی می‌شود.

مشخصات یک گوشی شیائومی با شماره مدل M1805D1SG در وب‌سایت IMDA سنگاپور (سازمانی با عملکرد شبیه به FCC یا تنا) منتشر شد. در این وب‌سایت مشخص شده که این دستگاه با نام رسمی M1805D1SG می ای 2 لایت معرفی خواهد شد.

این شماره مدل با چیزی که قبلا در وب‌سایت تنا مشاهده کردیم، مطابقت دارد. این گوشی‌ها با شماره مدل M1805D1SC، M1805D1SE و M1805D1ST همراه بودند. همانطور که مشاهده می‌کنید، تنها تفاوت میان این شماره مدل‌ها با دستگاهی که در سنگاپور رویت شده، حرف الفبای آخر است. گفته می‌شد که این گوشی‌های شیائومی از خانواده‌ی سری ردمی 6 هستند؛ اما جدیدترین اطلاعات حاکی از آن هستند که این دستگاه با نام شیائومی می ای 2 لایت معرفی خواهد شد.


بیشتر بخوانید: شیائومی ردمی ۶ همراه با تصویر جدید در تنا رخ نشان داد


مشخصات شیائومی می ای 2 لایت

با توجه به اطلاعات فاش شده در تنا می‌توان گفت که این دستگاه هوشمند از نمایشگر 5.84 اینچی مجهز به ناچ برخوردار می‌شود که با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس همراه است. یک پردازنده‌ی هشت هسته‌ای با قدرت پردازش 2.0 گیگاهرتز، تامین قدرت دستگاه را به عهده دارد. گفته می‌شود که می ای 2 لایت در سه نسخه‌‌ی رم 2، 3 و 4 گیگابایتی با حافظه داخلی 16، 32 و 64 گیگابایتی عرضه خواهد شد.

این گوشی هوشمند همانند شیائومی می 6 ایکس که احتمالا با نام می ای 2 رونمایی می‌شود،‌ از تنظیمات دوربین دوگانه برخوردار خواهد شد. یکی از سنسورهای دوربین 12 مگاپیکسلی است، اما جزئیات سنسور دوم هنوز مشخص نیست. یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی نیز در قسمت ناچ نمایشگر تعبیه شده است.

اسکنر اثر انگشت این دستگاه در پنل پشتی قرار دارد. می ای 2 لایت به اندروید 8.1 اوریو مجهز می‌شود و یک باتری 3900 میلی‌آمپر ساعتی نیز دستگاه را روشن نگه می‌دارد. در حال حاضر مشخص نیست که این دستگاه در چه تاریخی معرفی و عرضه می‌شود.

جدیدترین اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر