;
coinex

گلکسی اس 9 سامسونگ پرفروش ترین گوشی هوشمند در ماه آوریل 2018

گلکسی اس 9 شرکت سامسونگ پرفروش ترین گوشی هوشمند ماه آوریل شد. سامسونگ توانست در رقابت با اپل پیروز شود و آن را پشت سر بگذارد.

به گزارش تکراتو، پرچمدار سامسونگ یعنی گلکسی اس ۹ توانسته پرفروش ترین گوشی هوشمند در ماه آوریل باشد. سامسونگ توانست رقیب آمریکایی خود را جا بگذارد و فروش محصولات و پرچمداران جدیدش را به طور قابل ملاحظه‌ای افزایش دهد.


بیشتر بخوانید: انتشار فهرست پرفروش ترین گوشی های هوشمند جهان


گلکسی اس 9 پرفروش ترین گوشی هوشمند

براساس گزارش‌هایی که توسط موسسه تحقیقاتی کانتر پوینت (Counterpoint)، منتشر شده است، گلگسی اس ۹ جدیدترین و آخرین گوشی پرچمدار معرفی شده از سوی سامسونگ است که توانسته پرفروش ترین گوشی هوشمند جهان در ماه آوریل ۲۰۱۸ میلادی باشد و از آیفون ۱۰ اپل سبقت بگیرد.

ماه مارس سال جاری میلادی بود که آیفون ۱۰ (ایکس)، آیفون ۸ پلاس اپل و شیائومی رد می ۵ ای به ترتیب در رتبه‌های اول، دوم و سوم فهرست پرفروش‌ترین گوشی‌های هوشمند جهان قرار گرفته بودند. اما اکنون گلکسی اس 9 سامسونگ توانسته پرفروش ترین گوشی هوشمند باشد.

در گزارش جدید، سامسونگ با گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس در جایگاه‌های اول و دوم قرار گرفته‌ و آیفون ۱۰، آیفون ۸ پلاس و آیفون ۸ به ترتیب در رتبه‌های سوم تا پنجم جدول جای گرفتند.

اپل با اختصاص پنج گوشی پرفروش (آیفون ۱۰، آیفون ۸ پلاس، آیفون ۸، آیفون ۶ و آیفون ۷ )، بیشترین سهم از بازار گوشی‌های هوشمند را دارد و بعد از آن سامسونگ با اختصاص سه گوشی و شیائومی نیز با دو گوشی پرفروش، در لیست قرار گرفته‌اند.

گلکسی اس 9 سامسونگ پرفروش ترین گوشی هوشمند

سامسونگ بجز پرچمداران سری اس ۹، گلکسی اس ۸ را نیز در اختیار دارد و شیائومی نیز توانسته است با فروش بالای گوشی‌های رد می ۵ ای و رد می ۵ پلاس و رد می نوت ۵ جایگاه خوبی را برای خود دست و پا کند و موفقیت ارزشمندی را برای این شرکت چینی به ارمغان آورد.

.

منبع: phonearena

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر