;
coinex

هواوی میت 20 پرو به صفحه نمایش بزرگ 6.9 اینچی OLED مجهز می‌شود

جدیدترین گزارش‌ها حاکی از آن هستند که گوشی هواوی میت 20 پرو (Huawei Mate 20 Pro) از صفحه نمایش 6.9 اینچی اولد برخوردار خواهد شد.

کمپانی هواوی بزرگ‌ترین تولیدکننده‌ی گوشی‌های هوشمند در کشور چین است و در دسته‌بندی جهانی نیز رتبه‌ی سوم را در تولید گوشی‌های هوشمند به خود اختصاص داده است. خبرگزاری کره‌ای The Bell به‌تازگی گزارش کرده است که این کمپانی بزرگ چینی قصد دارد گوشی جدیدی را با بزرگ‌ترین صفحه نمایشی که تا به حال معرفی شده، به بازار عرضه کند.

بنابر گزارش این خبرگزاری، هواوی پنل‌های 6.9 اینچی اولد را از کمپانی سامسونگ دیسپلی خریداری کرده است. گفته می‌شود که پنل‌های صفحه نمایش بزرگ احتمالا در گوشی‌هایی که در سه ماهه‌ی چهارم 2018 یا سه ماهه‌ی اول 2019 معرفی می‌شوند، تعبیه خواهد شد.


بیشتر بخوانید: مقایسه هواوی پی ۲۰ با هواوی پی ۲۰ پرو ؛ کدام گوشی را انتخاب کنیم؟


منابع داخلی صنعت مدعی شدند که سامسونگ دیسپلی، پنل‌های اولد 6.9 اینچی را برای هواوی آماده می‌کند. این تامین قطعات تا پایان سه ماهه‌ی سوم 2018 به پایان می‌رسد. کمپانی هواوی، در 24 مهر سال گذشته (16 اکتبر) از گوشی‌های میت 10 (Mate 10) و میت 10 پرو (Mate 10 Pro) در آلمان رونمایی کرد. جدول زمانی تامین پنل‌های اولد نشان می‌دهد که این صفحه نمایش‌های 6.9 اینچی احتمالا در گوشی‌های هواوی میت 20 و هواوی میت 20 پرو تعبیه خواهند شد که احتمالا در پاییز امسال رونمایی می‌شوند. این احتمال وجود دارد که میت 20 (Huawei Mate 20) نیز همانند پی 20 پرو از پنل نمایشگر 6.1 اینچی برخوردار شود؛ اما هواوی میت 20 پرو به بزرگ‌ترین صفحه نمایش حال حاضر در بازار مجهز خواهد شد.

گزارش‌ها حاکی از آن هستند که گوشی پرچمدار سامسونگ گلکسی نوت 9 (Galaxy Note 9) از صفحه نمایش 6.38 اینچی اولد برخوردار می‌شود و یکی از آیفون‌های 2018 نیز با نمایشگر 6.46 اینچی اولد همراه خواهد شد. اینطور که به نظر می‌رسد، هواوی قصد دارد با یک پنل 6.9 اینچی در گوشی هواوی میت 20 پرو ،‌ رقابت تنگاتنگی را با رقیبان خود ایجاد کند.

در فروردین ماه گذشته، مشخصات هواوی میت 20 در بنچمارک انتوتو (AnTuTu) رویت شد. این فهرست از وجود تراشه‌ی Kirin 980 در میت 20 خبر داد که توانست امتیاز 350.000 را در این پلتفرم بنچمارک بدست آورد. با این اوصاف،‌ پیش‌بینی می‌شود که گوشی‌های میت 20 و هواوی میت 20 پرو با سیستم روی تراشه‌ی Kirin 980 همراه شوند. گزارش‌هایی که ماه گذشته منتشر شدند، مدعی بودند که این تراشه نیز همانند سیستم روی تراشه‌ی Apple A12، از نوع تراشه‌‌های 7 نانومتری خواهد بود.

کمپانی هواوی، گوشی میت آر اس (Huawei Mate RS) را با اسکنر اثر انگشت تعبیه شده درون نمایشگر رونمایی کرد؛ بنابراین انتظار می‌رود که گوشی‌‌های سری میت 20 نیز با این تکنولوژی همراه شوند.

جدیدترین اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر