;
coinex

امتیازهای گوشی Vivo NEX با اسنپدراگون 710 در گیک‌بنچ رویت شد

تنها چند ساعت به رونمایی از گوشی‌های سری Vivo NEX باقی مانده است؛ با اینحال مشخصات و ویژگی‌های این موبایل هوشمند در گیک‌بنچ به نمایش گذاشته شد.

Vivo NEX با سیستم روی تراشه‌ی اسنپدراگون 710،‌ اولین گوشی ویوو نیست که در بنچمارک گیک‌بنچ رویت شده است. چند روز قبل، مشخصات گوشی ویوو نکس اس با اسنپدراگون 845 در این وب‌سایت منتشر شده بود. اینطور که به نظر می‌رسد، نسخه‌ی دیگری از گوشی Vivo NEX با اسنپدراگون 710 معرفی خواهد شد.


بیشتر بخوانید: جزئیات تازه‌ای از مشخصات و قیمت گوشی پرچمدار ویوو نکس فاش شد


این گوشی در 19 خرداد (9 ژوئن) با شماره مدل vivo vivo PD1806 در بنچمارک مورد آزمایش قرار گرفته بود؛ در این بنچمارک مشخص شد که این گوشی ویوو به اندروید 8.1 اوریو مجهز شده و تامین قدرت آن را یک تراشه‌ی اسنپدراگون 710 و رم 6 گیگابایتی به عهده خواهد داشت. این تراشه‌ی هشت هسته‌ای از سری اسنپدراگون 700، اولین بار در گوشی شیائومی می 8 اس ای (Xiaomi Mi 8 SE) تعبیه شد.

گوشی Vivo NEX در آزمون‌های تک هسته‌ای گیک‌بنچ توانست امتیاز 1833 و در آزمون‌های چند هسته‌ای، امتیاز 5805 را بدست آورد. شیائومی می 8 اس ای نیز تقریبا امتیازهای مشابهی را کسب کرده بود.

گفته می‌شود گوشی‌های Vivo NEX و ویوو نکس ای با سیستم روی تراشه‌ی کوالکام اسنپدراگون 710 همراه می‌شوند. البته ویژگی‌های متفاوتی دارند که این دو دستگاه را از هم متمایز می‌کند. خبر خوب این است که هر سه گوشی Vivo NEX با نمایشگرهایی بدون ناچ و دوربین سلفی متحرک عرضه خواهند شد.

جدیدترین اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر