;
coinex

اطلاعات گیک‌بنچ نشان می‌دهد که ویوو نکس اس یک گوشی پرچمدار است

اینطور که به نظر می‌رسد، گوشی هوشمند ویوو نکس اس (Vivo Nex S) همان چیزی خواهد بود که لنوو زد 5 (Lenovo Z5) نیست!

گفته می‌شود که کمپانی چینی ویوو قصد دارد از سه گوشی هوشمند بدون حاشیه و مجهز به ناچ نمایشگر رونمایی کند. این گوشی‌ها با نام‌های ویوو نکس (Vivo Nex)، ویوو نکس اس و ویوو نکس ای (Vivo Nex A) معرفی خواهند شد. گزارش‌های قبلی مدعی بودند که ویوو نکس اس از سیستم روی تراشه‌ی کوالکام اسنپدراگون 710 برخوردار می‌شود؛ اما اطلاعات فاش شده در گیک‌بنچ، این ادعا را رد می‌کند.


بیشتر بخوانید: دروغ بزرگ لنوو؛ تیزرهای تبلیغاتی لنوو زد ۵ در برابر واقعیت‌ها


مشخصات نسخه‌ی نکس اس روز گذشته در بنچمارک گیک‌بنچ رویت شد؛‌ بنابر اطلاعات فاش شده در گیک‌بنچ، این گوشی هوشمند از تراشه‌ی پرچمدار اسنپدراگون 845 برخوردار می‌شود که همراه با رم 8 گیگابایتی، تامین قدرت دستگاه را به عهده دارد. در حال حاضر اطلاعاتی درباره‌ی حافظه‌ی داخلی این موبایل در دست نیست،‌ اما انتظار می‌رود که در یک نسخه‌ی 256 گیگابایتی عرضه شود.

مشخصات نسخه‌ی نکس اس روز گذشته در بنچمارک گیک‌بنچ رویت شد؛‌ بنابر اطلاعات فاش شده در گیک‌بنچ، این گوشی هوشمند از تراشه‌ی پرچمدار اسنپدراگون 845 برخوردار می‌شود

فهرست گیک‌بنچ همچنین از اندروید 8.1 اوریو در ویوو نکس اس خبر می‌دهد. این گوشی توانست امتیاز 2419 را در آزمون تک هسته‌ای و امتیاز 9085 را در آزمون چند هسته‌ای بدست آورد.

چند روز قبل گزارشی پیرامون گوشی ویوو اپکس (Vivo APEX) منتشر شده بود که از مشخصات چشمگیر این دستگاه خبر می‌داد؛ اینطور که به نظر می‌رسد، این دستگاه با نام رسمی ویوو نکس اس رونمایی خواهد شد. هنوز مشخص نیست که چرا این کمپانی چینی، نام ویوو اپکس را به نکس اس تغییر داده است. اما چیزی که اهمیت بالایی دارد، عرضه‌ی یک گوشی پرچمدار با مشخصات رده‌بالا است که با تراشه‌ی اسنپدراگون 845 همراه می‌شود. این کمپانی سال گذشته از رونمایی یک گوشی پرچمدار مجهز به اسنپدراگون 835 صرف‌نظر کرده بود.

جدیدترین اخبار تایید می‌کنند که ویوو نکس اس یک گوشی پرچمدار است. بنابراین می‌توان گفت که گوشی‌های ویوو نکس و نکس ای احتمالا به تراشه‌ی اسنپدراگون 710 مجهز می‌شوند. این گوشی‌ها در 22 خرداد ماه (12 ژوئن) در شانگهای رونمایی می‌شوند.

جدیدترین اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر