;
coinex

مشکل یکسان تمام مدل های اپل واچ منجر به تشکیل پرونده علیه اپل شد

مشکل یکسان تمام مدل های اپل واچ باعث شد تا پرونده قضایی علیه این شرکت به راه افتد. ادعا شده که نمایشگر ساعت‌ها ترک می خورد و از بدنه جدا می‌شود.

به گزارش تکراتو، گفته شده که تمام مدل های اپل واچ دارای مشکلی یکسان هستند. وجود این مشکل باعث شکایت از اپل و تشکیل پرونده علیه آن شد. این پرونده که در دادگاه کالیفرنیای شمالی تشکیل شده، به دنبال دریافت غرامت 5 میلیون دلاری از اپل است.

بررسی مشکل یکسان تمام مدل های اپل واچ

در این پرونده اعلام شده که تمام مدل های اپل واچ از مشکلی یکسان رنج می برند که به شکستگی نمایشگر منجر می شود. ادعا شده که اپل هنگام آغاز فروش اپل واچ به مشتریان و قبل از آن از وجود این مشکل خبر داشته است. در آوریل 2015 و مدت کوتاهی بعد از عرضه نخستین مدل های اپل واچ، برخی مصرف کنندگان خبر از جدا شدن نمایشگر از بدنه دستگاه دادند. در سپتامبر 2016 نیز اپل واچ های سری 1 و 2 از راه رسیدند و مشتریان فوراً از شکستگی و ترک خوردگی نمایشگر، یا جدا شدن آن از بدنه خبر دادند. در ماه سپتامبر گذشته هم اپل واچ سری 3 عرضه شد و یکبار دیگر مشکلی مشابه دامن کاربران را گرفت.

مشکل یکسان تمام مدل های اپل واچ

البته اپل گسترده بودن این مشکل را رد کرده است. اما علی رغم ادعای اپل، کاربران چه در فروشگاه های فیزیکی اپل و چه در فروم های اجتماعی و تماس های تلفنی با پشتیبانی اپل، دائماً به مشکل نمایشگر اپل واچ خود اشاره می کردند. شاکی اصلی و دیگر اعضای تشکیل دهنده این پرونده می گویند که اگر از این مشکل باخبر بودند، هیچوقت یک اپل واچ نمی خریدند یا حداقل حاضر به پرداخت مبلغ کمتری بابت آن بودند.

ماه گذشته نیز مستندات یک دادگاه نشان داد که اپل پیش از عرضه آیفون 6 و آیفون 6 پلاس، از مشکل خم شدن آنها باخبر بوده است. با این حال وقتی هشتگ #Bendgate در شبکه های اجتماعی به راه افتاد، اپل گفت که این اتفاق شدیداً نادر است. آن هم در حالی که از پیش می دانست آیفون 6 پلاس تا 7.2 برابر نسبت به آیفون 5 در برابر خمیدگی آسیب پذیرتر است.

.

منبع: PhoneArena

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر