;
coinex

گوشی هوشمند شیائومی می مکس 3 تاییدیه 3C چین را دریافت کرد

مدیرعامل کمپانی شیائومی، ماه گذشته اعلام کرد که این کمپانی از گوشی هوشمند شیائومی می مکس 3 (Xiaomi Mi Max 3) در ماه جولای (تیر) رونمایی خواهد کرد.

به‌تازگی مشخصات یک گوشی شیائومی با شماره مدل M1807E8S تاییدیه‌ی 3C چین را بدست آورده که از تکنولوژی شارژ سریع پشتیبانی می‌کند. گفته می‌شود که این شماره مدل به گوشی هوشمند شیائومی می مکس 3 اختصاص دارد.

در تصویر زیر مشخص شده که این موبایل با شماره مدل M1807E8S از شارژ 5V / 3A، 9V / 2A و 12V / 1.5A پشتیبانی می‌کند. این بدان معناست که گوشی هوشمند شیائومی می مکس 3 احتمالا از تکنولوژی شارژ سریع با ولتاژ 18W برخوردار خواهد شد.

در تصویر زیر مشخص شده که این موبایل با شماره مدل M1807E8S از شارژ 5V / 3A، 9V / 2A و 12V / 1.5A پشتیبانی می‌کند. این بدان معناست که گوشی هوشمند شیائومی می مکس 3 احتمالا از تکنولوژی شارژ سریع با ولتاژ 18W برخوردار خواهد شد.

فایل‌های سخت‌افزاری این موبایل هوشمند که ماه گذشته به بیرون درز کردند، از نسبت صفحه نمایش به بدنه‌ی 18:9 در این دستگاه خبر دادند. علاوه بر این، گفته می‌شود که گوشی هوشمند شیائومی می مکس 3 به جک هدفون استاندارد 3.5 میلی‌متری مجهز نخواهد شد.


بیشتر بخوانید: فبلت هوشمند شیائومی می مکس ۳ تا اوایل مرداد ماه رونمایی می‌شود


از دیگر مشخصات این فبلت جدید شیائومی می‌توان به ماژول دوربین اصلی دوگانه اشاره کرد که در پنل پشتی این دستگاه قرار می‌گیرد. پیش‌بینی می‌شود که یک سنسور Sony IMX363 به عنوان لنز اصلی در می مکس 3 تعبیه می‌شود که قبلا در گوشی‌های رده‌بالایی مثل شیائومی می میکس 2 اس (Xiaomi Mi MIX 2S) و شیائومی می 8 (Xiaomi Mi 8) نیز شاهد آن بوده‌ایم. شایع شده که گوشی هوشمند شیائومی می مکس 3 از شارژ وایرلس (بیسیم) پشتیبانی می‌کند و از اسکنر عنبیه‌ی چشم برخوردار می‌شود.

سایر مشخصات گوشی هوشمند شیائومی می مکس 3

شایعات حاکی از آن هستند که این موبایل به تراشه‌ی اسنپدراگون 710 مجهز می‌شود. فایل‌های سخت‌افزاری که در آوریل گذشته منتشر شدند، از دو نام رمزی Comet و Sirius برای گوشی‌های شیائومی با تراشه‌ی اسنپدراگون 710 خبر می‌دادند. گوشی Sirius به‌تازگی با نام رسمی شیائومی می 8 اس ای (Xiaomi Mi 8 SE) رونمایی شد. اما گوشی Comet که از صفحه نمایش اولد،‌ اندروید 8.1 اوریو، باتری 3100 میلی‌آمپر ساعتی و احتمالا تراشه‌ی اسنپدراگون 710 برخوردار می‌شود، درواقع همان گوشی هوشمند شیائومی می مکس 3 خواهد بود. برخی شایعات مدعی هستند که این موبایل احتمالا با سیستم روی تراشه‌ی کوالکام اسنپدراگون 660 همراه می‌شود.

کمپانی چینی شیائومی به‌تازگی از گوشی‌های ردمی 6 (Redmi 6) و ردمی 6 ای رونمایی کرده است. اینطور که به نظر می‌رسد، گوشی دیگری از این برند محبوب چینی در راه است.

جدیدترین اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر