;
coinex

یک رندر مفهومی جدید از فبلت پرچمدار گلکسی نوت 9 سامسونگ

اخیرا یک تصویر مفهومی جدید از گوشی بزرگ گلکسی نوت 9 (Galaxy Note 9) سامسونگ در فضای مجازی منتشر شده و این محصول را در رنگ قرمز نشان داده است.

این رندر در تاریخ 22 خرداد (12 ژوئن) در توییتر منتشر شد. تصویر جدید مطلبی را برخلاف خبرهای پیشین در مورد رونمایی از گلکسی نوت 9 در اوایل ماه اوت (اواسط مرداد) بیان نمی‌کند و علاوه بر این توسط سامسونگ تایید نشده است. اگر رنگ قرمز محصول نشان داده شده در این تصویر را در نظر نگیریم، باید به این نکته اشاره کنیم که در طراحی گوشی نشان داده شده در این عکس کمی سهل‌انگاری شده است. البته این امر چندان هم غافلگیر کننده نیست زیرا مطالبی که تا به امروز در مورد گلکسی نوت 9 منتشر شده‌اند هم به این موضوع اشاره کرده‌اند که تفاوت ظاهری چندان زیادی بین این گوشی هوشمند و گلکسی نوت 8 و گوشی‌های پرچمدار سری گلکسی اس 9 وجود ندارد.

تقریبا همه ویژگی‌هایی که مشاهده می‌کنید، در مکانی قرار دارند که سامسونگ آن‌ها را قرار می‌دهد. برای مثال اگر نمای جلوی گوشی را در نظر بگیریم می‌بینیم که غلتانک صدا در بالای کلید پاور در دیواره سمت چپ گوشی و یک کلید دیگر که احتمالا کلید بیکسبی محسوب می‌شود، در دیواره سمت راست گوشی نصب شده است. در پشت گوشی هم یک کاور شیشه‌ای دیده می‌شود که یک دوربین دوگانه با آرایشی افقی در یک قسمت مستطیل شکل را در کنار یک فلش دوگانه LED و سنسور تشخیص دهنده ضربان قلب در خود جای داده است. در زیر این قسمت هم یک سنسور اسکنر اثر انگشت و کمی پایین‌تر از آن لوگوی نقره‌ای رنگ سامسونگ قرار دارد.

رندر جدید یک حاشیه بسیار باریک بالایی و پایینی را نیز در گوشی نشان داده شده به عنوان گلکسی نوت 9 به تصویر کشیده است. یک بریدگی بسیار باریک هم در حاشیه بالایی گوشی نمایش داده شده است. احتمالا فقط اسپیکر جلویی گوشی در این قسمت قرار دارد.

گلکسی نوت 9 احتمالا زودتر از تاریخ‌های 11 یا 18 مرداد (2 یا 9 اوت) معرفی نمی‌شود با این حال تا به امروز شایعه‌ها و خبرهای زیادی در مورد مشخصات این گوشی هوشمند منتشر شده است. رندر جدید هماهنگی بسیار زیادی با انتظاراتی که از نظر زیباشناختی از فبلت جدید سامسونگ می‌رود، دارد. اگر مطالبی که تا به امروز در مورد گلکسی نوت 9 منتشر شده‌اند، صحت داشته باشند می‌توان با استناد به تصویر جدید گفت سامسونگ بیشترین تغییرات را در ویژگی‌های داخلی گلکسی نوت 9 اعمال کرده است و نه در نمای خارجی این فبلت پرچمدار!

جدیدترین اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر