;
coinex

گوشی های سونی در آینده به صفحه نمایش‌های بدون حاشیه مجهز می‌شوند

جدیدترین گزارش‌ها حاکی از آن هستند که گوشی های سونی نیز همانند بسیاری از گوشی‌های حال حاضر در بازار، با صفحه نمایش‌های بی لبه و حاشیه همراه خواهند شد.

شناسایی و تشخیص گوشی های سونی از سایر برندها بسیار آسان است. این تولیدکننده همیشه گوشی‌های خود را به حاشیه‌های قطور مجهز می‌کند. البته گوشی های سونی اکسپریا ایکس زد 2 (Xperia XZ2) و اکسپریا ایکس زد 2 کامپکت (Xperia XZ2 Compact) را با نسبت صفحه نمایش به ابعاد 18:9 تولید کرد. علیرغم این طراحی جدید که با نام Ambient Flow معرفی شده، نسبت ابعاد آن همچنان بزرگ‌تر بسیاری از رقیبان این موبایل‌ها است. اما آیا کمپانی سونی، گوشی‌‌هایی بدون حاشیه را تولید خواهد کرد؟ اینطور که از شواهد پیداست، این تولیدکننده برای این هدف برنامه‌ریزی کرده است.


بیشتر بخوانید: مشخصات کامل سونی اکسپریا ایکس زد ۳ به بیرون درز کرد


کمپانی سونی در مصاحبه‌ای که با مدیر بخش محصولات خود یعنی ایچینو (Ichino) داشته، از چشم‌اندازهای خود برای تغییر سبک طراحی گوشی های سونی خبر داده است.

ایچینو اعلام کرد که این کمپانی، هنگام طراحی ظاهری گوشی‌ها، عملکرد و ویژگی‌های کاربردی را نیز در نظر خواهد داشت. گوشی‌هایی با حاشیه‌های باریک‌تر، بر عملکرد، راحتی و برخی ویژگی‌های گوشی تاثیرگذار هستند. اگر صفحه نمایش‌ها کشیده‌تر شوند،‌ پس دوربین‌ها کوچک‌تر می‌شوند یا اینکه ویژگی‌هایی مثل اسپیکرهای استریو در نمای جلویی حذف خواهند شد.

این سب طراحی همچنین بر تجربه‌ی تماشای محتوا نیز تاثیر می‌گذارد و به همین دلیل است که سونی در طراحی اکسپریا ایکس زد 2 پریمیوم (Xperia XZ2 Premium) از نسبت ابعاد 16:9 استفاده کرده است. کمپانی سونی اعلام کرد که در نهایت قصد دارد تعادل بهینه‌ای را میان عملکرد و ویژگی‌ها با طراحی ظاهری گوشی‌ها ایجاد کند.

جدیدترین اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر