;
coinex

مشخصات گوشی شیائومی می مکس 3 منتشر شد: اسنپدراگون 710، باتری بزرگ و …

شیائومی اخیرا گوشی‌های ردمی 6 و ردمی 6 ای را در چین عرضه کرده و احتمالا در حال آماده کردن خود برای معرفی می مکس 3 (Xiaomi Mi Max 3) در ماه ژوئیه است.

اخیرا یک گوشی اسرارآمیز از طرف شیائومی با شماره سریال M1807E8S توسط موسسه 3C چین تایید شده است. احتمالا این گوشی هوشمند همان شیائومی می مکس 3 است. موسسه 3C هیچ اطلاعاتی را در مورد مشخصات فنی گوشی تایید شده شیائومی ارائه نکرد اما امروز مشخصات فنی می مکس 3 در شبکه اجتماعی چینی ویبو (Weibo) منتشر شد. جزییات موجود نشان می‌دهند که شیائومی بهینه سازی‌های برجسته‌ای را در این گوشی هوشمند نسبت به مدل می مکس 2 اعمال کرده است. این محصول احتمالا در ماه آینده معرفی می‌شود.

مشخصات فنی می مکس 3

عکس زیر نشان می‌دهد که می مکس 3 از یک نمایشگر بزرگ تمام صفحه 6.99 اینچی LCD با رزولوشن فول اچ دی پلاس بهره می‌برد. می‌توان احتمال داد که این نمایشگر با نسبت تصویر 18 به 9 ساخته شده باشد. ظاهرا این گوشی هوشمند در دو مدل با رم 4 و 6 گیگابایتی عرضه می‌شود و مانند گوشی‌های شیائومی می 8 اس ای (Mi 8 SE) و ویوو نکس ای (Vivo Nex A) از پردازشگر کوالکام اسنپدراگون 710 بهره می‌برد. کوالکام چند وقت پیش از تراشه‌های سری 700 به عنوان پل بین تراشه‌های سری 600 و 800 خود رونمایی کرد. گفته شده است که گوگل هم می‌خواهد محصولی را با این تراشه ارائه کند.

مشخصات شیائومی می مکس 3

می مکس 3 اولین عضو از خانواده گوشی‌های سری می مکس شیائومی است که از یک دوربین دوگانه بهره می‌برد. انتظار می‌رود که سنسور اصلی این دوربین یک ماژول 20 مگاپیکسلی سونی IMX363 باشد. این سنسور شباهت زیادی به سنسور به کار رفته در گوشی‌های می میکس 2 اس (Mi MIX 2S) و می 8 سازنده مشهور چینی دارد. در حال حاضر اطلاعاتی در مورد سنسور ثانویه دوربین اصلی و سنسور دوربین سلفی می مکس 3 در دسترس نیست.

گفته شده است که می مکس جدید از رابط کاربری MIUI 10 و سیستم عامل اندروید 8.1 اوریو بهره می‌برد. انتظار می‌رود که این گوشی هوشمند به یک باتری 5,500 میلی‌آمپر ساعتی با قابلیت پشتیبانی فناوری شارژ سریع 18 واتی کوالکام 3 مجهز شده باشد.

در عکس منتشر شده هیچ مطلبی در مورد مدل‌های می مکس 3 منتشر نشده است. احتمالا مدل دارای رم 4 گیگابایتی این محصول با حافظه داخلی 64 گیگابایتی و مدل دارای رم 6 گیگابایتی آن با حافظه داخلی 128 گیگابایتی عرضه می‌شود. انتظار می‌رود که می مکس 3 هم مانند می مکس 2 توانایی پشتیبانی کارت حافظه میکرو SD را داشته باشد.

در حدود چهار ماه پیش چند فایل سفت‌افزاری از گوشی می مکس 3 منتشر شد. این فایل‌ها نشان دادند که جانشین می مکس 2 از اسپیکرهای دوگانه، فناوری شارژ بی‌سیم، اسکنر اثر انگشت پشتی و فناوری اسکن سازی عنبیه چشم بهره می‌برد.

در حال حاضر هیچ اطلاعاتی در رابطه با تاریخ عرضه و قیمت می مکس 3 در دسترس نیست. احتمال به کار رفتن قطعات فوق در این گوشی هوشمند وجود دارد اما توصیه می‌کنیم که با چشم تردید به جزییات منتشر شده در این خبر نگاه کنید.

جدیدترین اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر