;
coinex

تبلت سامسونگ گلکسی تب اس 4 به اسکنر عنبیه‌ی چشم مجهز می‌شود

جدیدترین گزارش‌های منتشر شده پیرامون تبلت سامسونگ گلکسی تب اس 4 (Galaxy Tab S4)،‌ از وجود اسکنر عنبیه‌ی چشم و پشتیبانی از DeX در این دستگاه خبر می‌دهند.

در گذشته شایع شده بود که سامسونگ قصد دارد تا پایان سال 2018 از یک تبلت جدید رونمایی کند. گزارش‌های جدید مدعی هستند که این تبلت در آینده‌ای نزدیک رونمایی خواهد شد. کمپانی سامسونگ تا به حال هیچ‌کدام از مشخصات و ویژگی‌های این تبلت هوشمند را فاش نکرده است؛ اما با توجه به گزارش‌ها و اخباری که طی چند ماه گذشته منتشر شدند، می‌توان پیش‌‌بینی کرد که گلکسی تب اس 4 با چه مشخصاتی همراه است.

اخیرا یک تصویر واقعی از تبلت سامسونگ گلکسی تب اس 4 از طریق منابع چینی فاش شده که از وجود اسکنر عنبیه‌ی چشم در این دستگاه خبر می‌دهد. گفته می‌شود که این تبلت از سامسونگ دکس (DeX) نیز پشتیبانی خواهد کرد. دکس، پلتفرم بهره‌وری سامسونگ است که با استفاده از آن می‌توان دستگاه‌ها را به یک کامپیوتر دسکتاپ تبدیل کرد.


بیشتر بخوانید: همه چیز درباره سامسونگ گلکسی نوت ۹ ؛ تاریخ عرضه، قیمت و مشخصات


اخیرا یک تصویر واقعی از تبلت سامسونگ گلکسی تب اس 4 از طریق منابع چینی فاش شده که از وجود اسکنر عنبیه‌ی چشم در این دستگاه خبر می‌دهد.

مشخصات سامسونگ گلکسی تب اس 4

اخیرا گزارش شده بود که این تبلت هوشمند به اندروید 8.1 اوریو مجهز خواهد شد. در این تصویر مشخص شده که گلکسی تب اس 4 از رابط کاربری Samsung Experience 9.5 برخوردار می‌شود. دستگاه‌هایی که اندروید 8.0 اوریو را اجرا می‌کنند، با نسخه‌ی 9.0 این رابط همراه هستند.

برخی شایعات مدعی هستند که سامسونگ در طراحی تبلت گلکسی تب اس 4 از نسبت صفحه نمایش به بدنه‌ی 16:10 استفاده خواهد کرد. این تبلت احتمالا از نمایشگر 10.5 اینچی برخوردار می‌شود. همچنین گفته می‌شود که یک دکمه‌ی هوم مجازی برای این تبلت در نظر گرفته می‌شود، اما برخلاف گوشی‌های پرچمدار سامسونگ، از نوع حساس به فشار نیست. از دیگر مشخصات گلکسی تب اس 4 می‌توان به سیستم صوتی 4 کانال AKG Dolby Surround اشاره کرد.

تبلت جدید سامسونگ به تراشه‌ی اسنپدراگون 835 مجهز می‌شود که همراه با رم 4 گیگابایتی، قدرت دستگاه را تامین می‌کند. این موبایل در یک نسخه‌ با حافظه داخلی 64 گیگابایتی عرضه می‌شود. گفته می‌شود که یک دوربین 13 مگاپیکسلی در پنل پشتی و یک دوربین 8 مگاپیکسلی در پنل جلویی این موبایل قرار دارد.

هنوز مشخص نیست که تبلت گلکسی تب اس 4 در چه تاریخی رونمایی می‌شود. برخی معتقدند که این غول فناوری کره‌ای در رویداد IFA 2018 که در شهریور ماه آینده در برلین آلمان برگزار می‌شود، به نمایش گذاشته خواهد شد.

جدیدترین اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: sammobile

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر