;
coinex

گلکسی نوت 9 سامسونگ به باتری بزرگ‌تر 4000 میلی‌آمپر ساعتی مجهز می‌شود

گلکسی نوت 9 سامسونگ (Galaxy Note 9)، پرچمدار بعدی این کمپانی بزرگ کره‌ای است که در مرداد ماه آینده رونمایی می‌شود. جدیدترین گزارش‌ها از وجود باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی در این دستگاه هوشمند خبر می‌دهند.

گلکسی نوت 9 سامسونگ علاوه بر ویژگی‌های پیشرفته‌ی دوربین، تراشه‌ی قدرتمندتر و جایگاه بهتر برای اسکنر اثر انگشت، به مشخصات رده‌ بالای دیگری نیز مجهز خواهد شد. امروز نیز اطلاعات جدیدی منتشر شده که ویژگی دیگری از این گوشی پرچمدار را فاش می‌کند.


بیشتر بخوانید: رونمایی از گوشی پرچمدار سامسونگ گلکسی نوت ۹ در ۱۱ یا ۱۸ مرداد ماه؟


یکی از افشاگرهای معروف به نام UniverseIce به‌‌تازگی اعلام کرده است که گلکسی نوت 9 سامسونگ در مقایسه با گوشی‌های نسل قبلی خود، به یک باتری بزرگ‌تر مجهز خواهد شد. اینطور که به نظر می‌رسد،‌ سامسونگ یک باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی را برای این موبایل در نظر گرفته است. این در حالیست که گلکسی نوت 8 (Galaxy Note 8) که سال گذشته معرفی و عرضه شد، به باتری 3300 میلی‌آمپر ساعتی مجهز بود.

گزارش‌های دیگر حاکی از آن هستند که سامسونگ گلکسی نوت 9 از صفحه نمایش بزرگ‌تر 6.4 اینچی برخوردار می‌شود؛ اما این اندازه‌ی نمایشگر، تاثیر قابل توجهی بر مصرف باتری نخواهد داشت. مجهز شدن نوت 9 سامسونگ به باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی قطعا برای بسیاری از هواداران برند نوت خوشایند خواهد بود.

کمپانی کره‌ای سامسونگ قصد دارد گوشی پرچمدار نوت 9 را در دو مدل به فروش برساند. یکی از مدل‌ها به سیستم روی تراشه‌ی اسنپدراگون 845 مجهز می‌شود که در برخی بازارها ازجمله آمریکا، مکزیک، کانادا و چین عرضه می‌شود. مدل دیگر نیز به تراشه‌ی سامسونگ اگزینوس 9810 مجهز می‌شود که در سایر بازارهای جهانی به فروش خواهد رسید. مشخصات هر دو مدل در وب‌سایت گیک‌بنچ فاش شده است.

جدیدترین اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر