;
coinex

تعداد 20 میلیون گوشی پرچمدار هواوی پی 20 در عرض 3 ماه به فروش رفت

هواوی اخیرا اعلام کرد در بازه زمانی حدودا 3 ماه که از عرضه سری گوشی‌های هواوی پی 20 (Huawei P20) گذشته تعداد 20 میلیون دستگاه از این محصولات را فروخته است.

کوین هو، سرپرست بخش گوشی سازی هواوی، در نمایشگاه CES 2018 اعلام کرد که هواوی پی 20 در سطح جهانی به میزان 81 درصد بیشتر از گوشی‌های سری هواوی پی 10 به فروش رسیده است. می‌توان گفت که این رقم در صورتی که به هواوی اجازه داده می‌شد تا قرارداد همکاری خود را با شرکت AT&T در ایالات متحده تکمیل کند، بیشتر هم می‌شد. طبق اطلاعات موجود فشار اعمال شده از طرف آژانس‌های اطلاعاتی و قانون‌گذاری دولتی ایالات متحده باعث شده است که شرکت AT&T از ادامه همکاری خود با گوشی ساز بزرگ چین صرف نظر کند.

کوین هو در مورد وضعیت خود در ایالات متحده مطلبی را بیان نکرد اما در عوض به عملکرد خیره‌کننده گوشی‌های سری هواوی پی 20 در سایر نقاط جهان اشاره کرد و گفت که این موفقیت شاهدی برای میزان دانش هواوی در مورد کاربران و مشتریان مورد نظرش است و همچنین میزان تلاش مداوم این سازنده را در زمینه تحقیق و توسعه نشان می‌دهد. هواوی پی 20 با چند ابتکار مرتبط با فناوری هوش مصنوعی ارائه شد اما مدل پلاس این محصول علاوه بر این ویژگی‌ها یک فناوری دوربین بی مانند سه گانه اصلی را نیز در اختیار کاربرانش می‌گذارد؛ سیستمی که میزان تطبیق‌پذیری و کارایی بسیار بالایی دارد و در حال حاضر به عنوان بهترین سیستم عکاسی یک گوشی همراه شناخته می‌شود. آقای هو همچنین به جزییاتی در مورد فبلت‌های پرچمدار سری میت 20 (Mate 20) اشاره و اعلام کرد که کاربران و طرفداران دنیای گوشی سازی قبل از به پایان رسیدن سال میلادی جاری شاهد عرضه شدن محصولات برجسته بیشتری از طرف هواوی خواهند بود.

دوربین سه گانه گوشی زیبای هواوی پی 20 پلاس شروعی برای موج بعدی ابتکارهای مرتبط با عکاسی در صنعت گوشی‌سازی است. شرکت عکاسی فرانسوی DxOMark اخیرا در یک مصاحبه با خبرگزاری اندروید هدلاینز (AndroidHeadlines) پیش بینی کرده است که شرکت‌های بیشتری به زودی به سمت استفاده از سیستم‌های عکاسی دارای دوربین سه گانه در ساخت گوشی‌های خود روی می‌آورند. این شرکت همچنین گفت فاصله چندان زیادی با مجهز کردن گوشی‌های هوشمند به دوربین‌های دارای چهار سنسور یا تعداد سنسورهای بیشتر باقی نمانده است. ظاهرا سامسونگ، نوکیا و اپل از جمله سازندگانی هستند که می‌خواهند مانند هواوی در ساخت گوشی‌های خود از دوربین‌های سه گانه استفاده کنند.

هواوی اطلاعاتی را در مورد میزان فروش گوشی‌های سری هواوی پی 20 در مکان‌های جغرافیایی که این محصول عرضه شده، منتشر نکرده است اما انتظار می‌رود که تعداد زیادی از این گوشی‌های هوشمند در اروپا عرضه شده باشند؛ منطقه‌ای که سازنده مشهور چینی به دنبال شکست خود در ایالات متحده در تلاش است تا در آن بازارهای جدیدی را ایجاد کند.

جدیدترین اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر